صفحه اصلی / استان ها / لرستان / ایران هرگاه اراده کند، می‎تواند به منافع آمریکا در هر نقطه دنیا آسیب برساند
ایران هرگاه اراده کند، می‎تواند به منافع آمریکا در هر نقطه دنیا آسیب برساند

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایران هرگاه اراده کند، می‎تواند به منافع آمریکا در هر نقطه دنیا آسیب برساند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ایران هرگاه اراده کند، می‎تواند به منافع آمریکا در هر نقطه دنیا آسیب برساند.

امام جمعه خرم‌آباد

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‎الله سید احمد میرعمادی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: سیاست ‎های آمریکا مانند نخ‎های پوسیده‎ای است که هرکس به آن چنگ می‎زند به دام می‎‌افتد. آمریکا در برابر دیدگان مردم جهان بارها مقابل ایران شکست خورده است.

وی ادامه داد: آمریکا مانند شغالی در فضای مه‎آلود است و ترامپ تلاش می‎کند که بگوید مذاکرات رئیس جمهوری قبلی آمریکا درست نبوده است. رئیس جمهوری آمریکا مانند پنج رئیس جمهور قبلی این کشور، آرزوهای خود را برای ضربه زدن به ایران به گور می‎برد.

امام جمعه خرم‎آباد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع سفیران و مسئولان نمایندگی ایران در خارج از کشور و موضع‎گیری صریح و قاطع رئیس جمهور در برابر یاوه‎گویی‎های رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: این سخنان باید در ابعاد گوناگون مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا می‎داند الان در چه شرایط سختی قرار گرفته لذا تنها راهی که در پیش گرفته ایجاد فشار روانی در میان مردم است، جنگ تبلیغاتی و گنده‎گویی و بلوف‎‌زدن در برابر ایران را در پیش گرفته است.

میرعمادی با اشاره به اینکه دولت غاصب اسرائیل آمد مصوبه‎ای به نام دولت یهود تصویب کرد، یعنی دیگر فلسطینی‎ها حقی در فلسطین ندارند، گفت: این مصوبه تبعات بسیار بدی دارد، حق فلسطینی‎ها را نادیده می‎گیرد و راه‎حل‎های سیاسی را از بین می‎برد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر معاون اقتصادی رئیس جمهور به لرستان اضافه کرد: از اینکه به لرستان توجه می‎کنند سپاسگذاریم، اما دو نکته مهم است، نخست مسئله خروجی و نتیجه این سفرها است. مردم انتظار دارند معاون اقتصادی رئیس جمهور وقتی آمده یک مشکل اقتصادی برطرف شود، نه اینکه وقتی خبرنگاری در مورد مشکلات بپرسد، پرخاش کند که چه حقی داری سوال کنی، فعال اقتصادی وقت ملاقات بخواهد و بگوید وقت ندارم؛ جلسات باید خروجی و نتیجه داشته باشد.

میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نماز جمعه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است، ۳۹ سال است که در ۹۰۰ شهر نماز جمعه با شکوه برگزار می‎شود. در طول این مدت نماز جمعه نقش اساسی در ابعاد سیاسی، اخلاقی، معنوی و تربیتی و فرهنگی در جامعه ایفا کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.