صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / ۱۱۲۴ میلیارد تومان پروژه تا پایان امسال در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود
۱۱۲۴ میلیارد تومان پروژه تا پایان امسال در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

استاندار خبر داد:

۱۱۲۴ میلیارد تومان پروژه تا پایان امسال در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

‌استاندار خراسان جنوبی گفت: اعتبار پروژه‌هایی که تا پایان سال جاری و در ایام الله دهه مبارک فجر در استان افتتاح می‌شود، 1124 میلیارد تومان است.

‌استاندار خراسان جنوبی

‌به گزارش کسب و کار نیوز،‌ محمد مهدی مروج الشریعه‌ امروز ۴ تیرماه‌ در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: پیگیری‌های مستمر فرمانداران استان با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و همراهی ائمه جمعه باید صورت گیرد تا در زمان مشخص این پروژه‌ها محقق شود‌.

وی افزود: ‌۴۰ ‌پروژه به ارزش‌ ۱۱۸ ‌میلیارد تومان نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در ایام دهه فجر امسال در خراسان جنوبی به بهره برداری خواهد رسید‌.

ا ستاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ‌تقارن بزرگداشت کنگره دو هزار شهید و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در استان نعمت بزرگی است، تصریح کرد: آثار گرامیداشت برگزاری این کنگره تا پایان دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت واین فرصتی برای استفاده از این تقارن است‌.
مروج الشریعه با اشاره به نیاز به یک نظام اطلاع رسانی مناسب با استفاده از تکنولوژی اطلاعات، تصریح کرد: نباید تنها به بحث تبیین عملکرد ۴۰ ساله نظام با مجموعه‌ای از روش‌های مرسوم گذشته تکیه نکنیم چرا که زبان و بیان مبادله افکار جامعه تغییر کرده که باید از تکنولوژی اطلاعات با حداکثر ممکن استفاده کنیم‌.
وی بیان کرد: ما به عنوان نمایندگان نظام و دولت وظیفه تبیین مبانی ارزشی انقلاب اسلامی برای لایه‌های مختلف اجتماعی مردم را داریم‌.
ا‌ستاندار خراسان جنوبی با تاکید بر استفاده ‌فرمانداران از ظرفیت‌های سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: شورای اداری ویژه در خصوص ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان ایجاد می‌شود.

مروج الشریعه افزود: برای تحقق، پایداری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جغرافیای سیاسی ایران و تسری آن به همه جهان، هزاران شهید بزرگوار تقدیم شده است‌.
وی بیان کرد: در سطح کشور بر مبنای گزارشی که وزارت کشور برای تبیین آن بخش از پروژه‌هایی که جدای از مساله عملکرد ۴۰ ساله نظام در سال جاری باید تقدیم امت اسلامی شود، مجموعه برنامه‌هایی در صحن دولت و تمام بخش‌های اجرایی نظام در حال تدوین و تبیین است‌.

ا‌ستاندار خراسان جنوبی یادآور شد: ‌چگونگی آگاهی بخشی عملکرد ۴۰ ساله نظام به نسل جوان مهم ترین موضوع است چرا که افرادی که پس از انقلاب اسلامی متولد شده‌اند، نیازمند اقناع و آگاهی بخشی هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.