صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / مدیرعامل ایرنا: جشنواره امام رضا(ع) وحدت آفرین است
مدیرعامل ایرنا: جشنواره امام رضا(ع) وحدت آفرین است

مدیرعامل ایرنا: جشنواره امام رضا(ع) وحدت آفرین است

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بر تولید آثار فاخر در شانزدهمین جشنواره امام رضا (ع) تاکید کرد و گفت: فعالیت در جشنواره امام رضا(ع) فعالیتی وحدت آفرین است.

به گزارش کسب و کار نیوز برای برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا نهایت همکاری را خواهد داشت.
وی اظهارداشت: آنچه منتسب به امام رضا (ع) است مورد عشق و علاقه همه مردم ایران قراردارد و همه علاقه مند به خدمت در آن هستند.
هاشمی تاکید کرد: فعالیت ها در این حوزه بایستی اصیل، ماندگار و دقیق باشد و از کارهای سطحی و شتاب زده پرهیز شود.
مدیرعامل ایرنا، اطلاع رسانی درباره فرایند برگزاری جشنواره در داخل و خارج از کشور، معرفی دستاوردهای جشنواره و الگوهای موفق در این حوزه و نیز الگوسازی مناسب را از جمله همکاری میان خبرگزاری رسمی کشور با بنیاد امام رضا(ع) بیان کرد.
هاشمی گفت: مقرر شد بنیاد امام رضا(ع) محورهای فرهنگی مورد نظر و نیازهای بنیاد که ایرنا می تواند به اجرای آن کمک کند را ارائه دهد تا بر اساس آن همکاری ها انجام شود.
شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت، سالروز میلاد امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) از ۲۳ تیر تا ۲ مرداد ماه جاری در ۳۱ استان و کشورهای مختلف برگزار می شود.
جشنواره بین المللی امام رضا (ع) هر ساله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل و خارج کشور برگزار می شود و در آن اندیشمندان، پژوهشگران و هنرمندان آثار فاخر خود را با هدف ترویج فرهنگ، سیره و معارف رضوی عرضه می کنند.
تهرام/۷۲۴۴//۱۳۴۸/ ۱۰۰۸

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.