صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / توصیه تندگویان برای کمک به دولت و پیروزی در جنگ اقتصادی
توصیه تندگویان برای کمک به دولت و پیروزی در جنگ اقتصادی

توصیه تندگویان برای کمک به دولت و پیروزی در جنگ اقتصادی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که امروزه همه ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم، گفت: جنگ فعلی هیچ تفاوتی با دوران هشت سال دفاع مقدس ندارد.

حضور تندگویان در ایسنا

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در آیین گشایش این گردهمایی، با بیان این‌که این مجموعه با قدرت و با تمام توان با تمرکز بر برنامه‌های جوانان در استان فعال است، اظهار کرد: متاسفانه شرح وظایف این مجموعه برای بسیاری از نهادهایی که عضو ستاد ساماندهی جوانان هستند، تبیین نشده است و برخی به اشتباه معاونت ورزش و جوانان را مجری تمام برنامه‌های جوانان در سطح استان می دانند.   

ایوب بهتاج از فعالیت ۱۴۰ سمن ثبت شده در سطح استان خبر داد و گفت: امیدواریم تمامی فعالیت های این سمن ها در استان به صورت تخصصی پیگیری شود. 

گفتنی است، افتتاح دبیرخانه تخصصی سمن‌های گردشگری جوانان کشور و نشست  دبیران سمن‌های جوانان استان از دیگر برنامه‌های محمد مهدی تند گویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در تبریز است. 

همچنین فردا نیز مراسم افتتاحیه سومین جشنواره رسمی طرح غنی سازی اوقات فراغت استان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.