صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزش و پژوهشی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با سازمان تعزیرات
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزش و پژوهشی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با سازمان تعزیرات

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزش و پژوهشی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با سازمان تعزیرات

جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با سازمان تعزیرات حکومتی امروز در این معاونت برگزار شد.

علیرضا امینی

به گزارش کسب و کار نیوز، جلسه امضا و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با سازمان تعزیرات حکومتی امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین امینی معاون منابع انسانی و انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درمکان این معاونت برگزار شد.

محورهای اصلی این تفاهم‌نامه به مسئله آموزش اختصاص دارد و در بندهایی از آن به موضوعاتی از قبیل همکاری‌های مشترک آموزشی شامل همکاری در بخش نیازسنجی آموزشی، ‌اجرای دوره‌های آموزشی، تهیه منابع و متون آموزشی مشترک، آغاز فعالیت‌های پژوهشی مرتبط و مشترک در حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی، موضوع نیروی انسانی و پرداختن به مسئله سنجش علمی و انتقال متقابل ظرفیت‌های منابع انسانی و سازمان تعزیرات از جمله این محورها است.

امینی در این جلسه با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: وزارت دادگستری در مجموعه قوه قضاییه نقش مهمی دارد و جا دارد از تلاش‌هایی که در وزارت دادگستری در جهت تقویت امر دادرسی در کشور صورت می‌گیرد تقدیر کنیم.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم از تجربیاتی که در منابع انسانی در آموزش و پژوهش وجود دارد به سازمان تعزیرات کمک کنیم و متقابلاً سازمان تعزیرات تجربیات خوب خود را به دستگاه قضایی انتقال بدهند و ما برای ارتقاء سطح علمی نیروهای انسانی تعزیرات آمادگی داریم که با سازمان تعزیرات همکاری داشته باشیم.

امینی بیان کرد: امید است این تفاهم نامه فقط در حد یک تفاهم نامه باقی نماند و هر چه زودتر قراردادهای اجرایی آن تنظیم شود تا بتوانیم شاهد نتایج علمی این تفاهم‌نامه باشیم.

در ادامه انصاری، رئیس سازمان تعزیرات ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه به حضور معاون منابع انسانی و همکاران قضایی و اداری قوه قضاییه تبریک گفت و تقارن امضاء تفاهم‌نامه را با هفته قوه قضاییه مبارک دانست و آن را فرصت مغتنم برای سازمان تعزیرات و معاونت منابع انسانی عنوان کرد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های قوه قضاییه و معاونت منابع انسانی در حوزه آموزش منابع انسانی از زمان حضور امینی شکوفایی فوق العاده‌ای پیدا کرد وتحولات شگرفی داشته که حاصل آن اندیشه‌های دقیق علمی و فرصت مغتنم برای قوه قضاییه بود که ایشان توانستند اثر گذاری برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات در این سازمان داشته باشند.

انصاری تاکید کرد: ما بیشتر می خواهیم از پتانسیل های معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در بخش آموزش و پژوهش استفاده کنیم و نتیجه ملموس این متغیرهای آموزشی و ارتقا توان نیروهای انسانی صحت ودقت همکاران خواهد بود وخروجی این تصمیمات دقیق تر و باعث ارتقاء خدمات عمومی و دولت خواهد بود و امکان خطا را به حداقل می رساند.

وی اظهار کرد: سازمان تعزیرات این فرصت را مغتنم می داند و امید است با این تفاهم نامه با تهیه شاکله‌های اجرایی آن در سال ۹۷ بتوانیم از حداکثر توان قوه قضاییه استفاده کنیم و همکاران به تبع این تصمیمات تلاش می کنند مواد تبیینی این تفاهم نامه را به مرحله اجرایی برسانند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.