صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / پمپئو: حرفی از جنگ با ایران نزده‌ام/ تمام ۱۲ شرط را از راه‌های دیپلماتیک محقق می‌کنیم
پمپئو: حرفی از جنگ با ایران نزده‌ام/ تمام ۱۲ شرط را از راه‌های دیپلماتیک محقق می‌کنیم

پمپئو: حرفی از جنگ با ایران نزده‌ام/ تمام ۱۲ شرط را از راه‌های دیپلماتیک محقق می‌کنیم

وزیر خارجه آمریکا با اعلام اینکه او صحبتی از جنگ با ایران نکرده است گفت: تمام 12 شرط درخواستی از ایران را از راه‌های دیپلماتیک محقق خواهیم کرد.

مایک پامپئو

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در واکنش به سخنان پمپئو گفت: اینکه آقایی که سال‌ها در یک مرکز جاسوسی مشغول فعالیت بوده، حالا بخواهد از جایگاه وزیر خارجه آمریکا برای ایران و دیگر کشورها تعیین تکلیف کند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. شما چه کاره‌اید که می‌خواهید برای ایران و جهان تصمیم بگیرید و بگویید ایران در زمینه فناوری هسته‌ای چه بکند و چه نکند.

محمدجواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز در واکنش به اظهارات خصمانه پمپئو علیه ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: دیپلماسی قلابی آمریکا چیزی جز تنزل به عادات قدیمی نیست: [این دیپلماسی] که در حصار توهمات و سیاست‌های شکست‌خورده قرار دارد و گروه‌های فاسد دارای منافع خاص آن را دیکته می‌کنند، انتخاب‌های نادرست یکسانی را تکرار می‌کند و در نتیجه، همان محصولات ناخوشایند پیشین را درو خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.