صفحه اصلی / استان ها / لرستان / صدور مجوز ۳۰ موکب اربعین برای لرستانی‌ها در عراق
صدور مجوز ۳۰ موکب اربعین برای لرستانی‌ها در عراق

صدور مجوز ۳۰ موکب اربعین برای لرستانی‌ها در عراق

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از صدور ۳۰ مجوز یک ساله موکب‌داری برای لرستان در عراق خبر داد.

 موکب الرضای یزد

به گزارش کسب و کار نیوز،«اصغر حقی‌پور» در جلسه ستاد اربعین استان با اعلام این خبر گفت: هدف ما افزایش صدور مجوز برای برپایی موکب‌های بیشتر در اربعین امسال است.

وی به استقبال مردم برای ایجاد موکب پذیرایی از زائران سرور و سالار شهیدان اشاره کرد و افزود: در سنوات گذشته برپایی موکب‌ها در نجف و کربلا ساماندهی نشده بود اما امسال با مدیریت بهتر و صدور مجوز برای برپایی موکب در عراق، شاهد افزایش موکب‌های مردم لرستان در عراق خواهیم بود.

حقی‌پور با اشاره به پذیرایی از زائران اربعین از ۲۱ استان کشور توسط موکب داران لرستان در عراق گفت: همچنین زائران ۹ کشور خارجی نیز توسط موکب‌داران لرستان در اربعین حسینی ساماندهی و پذیرایی شدند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان به اسکان ۱۴ هزار زائر اربعین حسینی توسط موکب‌های لرستان در عراق اشاره کرد و افزود: روزانه ۴۰ هزار نفر توسط لرستانی‌ها در نجف و کربلا پذیرایی شدند.

وی در خصوص کمک‌های جمع‌آوری شده ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت هزینه در اربعین حسینی امسال خاطرنشان کرد: مبلغ دو میلیارد ریال به موکب‌های اربعین حسینی کمک شد و امسال نیز تمهیدات ویژه‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های مردم به ستاد اربعین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.