صفحه اصلی / استان ها / لرستان / رتبه دوم لرستان در کیفیت و کمیت فعالیت‌های اربعین

رتبه دوم لرستان در کیفیت و کمیت فعالیت‌های اربعین

فرمانده سپاه لرستان بر لزوم ساماندهی موکب‌ها و پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اربعین تاکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز،«مرتضی کشکولی» در جلسه ستاد اربعین استان گفت: سال گذشته مقام دوم کشوری از نظر بالا بودن کیفیت و کمیت فعالیت‌ها در اربعین به لرستان اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ساماندهی و مدیریت جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی توسط ستاد اربعین، اظهار کرد: جمع‌آوری نذورات خارج از کنترل ستاد مرکزی نباشد، از تمام ظرفیت‌های سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان جهت خدمت هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی استفاده خواهیم کرد.

کشکولی بر لزوم تعامل و اعتماد بیشتر و بهتر نیروهای اجرایی و پشتیبانی و ستاد اربعین حسینی لرستان تاکید و با ذکر این مطلب که لرستان در بحث کمی و کیفی خدمات به زوار اباعبدالله الحسین(ع) جز استان‌های برتر به شمار می‌رود، اضافه کرد: در اربعین سال گذشته مجری‌گری این مراسم به سپاه واگذار شد و سپاه پاسداران در سنوات گذشته، عمدتا در نجف و کربلا به زائران ارائه خدمات می‌کرد.

افزایش خدمات فرهنگی به زائران اربعین در ورودی شهرها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به درخواست استانداری جهت حضور فعال در ستاد اربعین حسینی لرستان اشاره و با ذکر این مطلب که ما در انجام خدمت به زائران استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: با توجه به استقبال بی نظیر مردم در اربعین سرور و سالار شهیدان، باید خدمات فرهنگی گسترش یافته و در ورودی شهرها به زائرین خدمات فرهنگی بدهیم.

وی با تاکید بر وحدت تمام فعالیت‌هایی که در راستای مراسم اربعین عنوان کرد: تمام فعالیت‌ها زیر نظر ستاد اربعین حسینی باشد.

کشکولی به ارائه خدمات فرهنگی به زائران کشورهای خارجی در ورودی شهرها طی اربعین سال گذشته اشاره و افزود: وجود یک قرارگاه در کمربندی جنوب خرم‌آباد پتانسیل اسکان و پذیرایی از مهمانان را با شرایط ویژه دارا است.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مراسم اربعین در ۱۹۰۰ پایگاه

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به استفاده از تمام پتانسیل‌ها و امکانات برای تقویت مراسم اربعین اشاره کرد و افزود: هزار و ۹۰۰ پایگاه در استان کمک‌های مردمی به ستاد اربعین را جمع‌آوری می‌کردند، پیشنهاد ما انجام تمام فعالیت‌ها زیر نظر ستاد اربعین است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.