صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / دفاع مقدس کشور را به اوج افتخار رساند
دفاع مقدس کشور را به اوج افتخار رساند

نماینده مردم قزوین در مجلس:

دفاع مقدس کشور را به اوج افتخار رساند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: درحالی‌که ما در ابتدای جنگ حتی قادر به تأمین فشنگ و سیم‌خاردار نبودیم اما با تکیه‌ بر ایمان و ایثار توانستیم افتخارآفرینی‌هایی را در آن دوران داشته باشیم که ثمره آن امروز در کشور قابل‌مشاهده است.

داوود محمدی

به گزارش کسب و کار نیوز، داوود محمدی در همایش خرمشهر میراث جاویدان شهدای سرافراز ۸ سال دفاع مقدس – که با حضور مسئولان استانی، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در سالن اجتماعات مهندس بهشتی برگزار شد – با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی شهر خرمشهر اظهار کرد: این‌گونه پیروزی‌ها در دوران ۸ ساله دفاع مقدس در حالی به دست آمد که رزمندگان ما با دستان خالی در مقابل بیش از ۴۰ کشور دنیا ایستادگی کردند.

وی افزود: پیروزی‌های دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند و دارای معنا و مفهوم بزرگی بود به‌گونه‌ای که ایمان، اعتقاد، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا موجب رقم زدن این افتخارات شده است.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران در حال حاضر در اوج افتخار است و در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عرصه پیشرفت‌های بنیه دفاعی، کشور به جایگاهی رسیده است که کسی جرات تعرض به آن را ندارد و این مایه مباهات برای تمامی مردم و انقلاب اسلامی است.

در پایان این مراسم از تعدادی از جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.