چشم ما به سرعت به نگاه کردن به الگوها و سیستمهای بصری عادت میکند. بنابراین وقتی این الگو یا سیستم نقض میشود، عنصر ناسازگار به شکل متمایزی از سایر عناصر مورد توجه قرار میگیرد. در واقع این همان مفهوم ساده و مؤثر موجود در پس این تبلیغات خلاقانه برای شرکت فولکس واگن است که در آن، این شعار تبلیغاتی بیان میشود که «یک قطعهی بد، بر کل سیستم اثر میگذارد.»
برچسب هاایده تبلیغات تبلیغات خلاقانه خلاقیت
همچنین مطالعه کنید:
چند آمار جالب از متفاوتترین گزارش سال
به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …