صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ویسی: در پنج هفته پایانی مانند یک قهرمان بازی کردیم/ دوست دارم بمانم
ویسی: در پنج هفته پایانی مانند یک قهرمان بازی کردیم/ دوست دارم بمانم

ویسی: در پنج هفته پایانی مانند یک قهرمان بازی کردیم/ دوست دارم بمانم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در پنج هفته پایانی لیگ مانند یک قهرمان بازی کردیم.

عبدالله ویسی

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی برابر سپاهان که به بقای این تیم در لیگ برتر منجر شد، اظهارکرد: این بازی برای هر دو تیم مهم بود؛ هر دو تیم برای سقوط نکردن و بقا در لیگ بازی می کردند. شاید باد روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود ولی حساسیت مسابقه آن قدر بالا بود که کسی به این موضوع توجه نداشت.
وی ادامه داد: خوزستانی‌ها یک بار دیگر نشان دادند که در شرایط حساس می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند که خوشبختانه این مهم امروز نیز اتفاق افتاد. من به تمام خوزستانی ها و تمام کسانی که از شهرهای مختلف برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند، تبریک می گویم. خدا را شکر می کنم که خوشحال به خانه هایشان بازگشتند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: شرایط مانند سال‌های ابتدایی حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر شده بود. از کادر فنی، بازیکنانم، تماشاگران، مسوولان و رسانه ها تشکر می کنم. امیدوارم سال آینده یک تیم خوب داشته باشیم.
وی بیان کرد: اولین بار است که پس از این که از تیمی عقب می افتیم، برنده می شویم. آن هم مقابل تیمی مانند سپاهان. ما در پنج هفته پایانی لیگ مانند یک قهرمان بازی کردیم. در این پنج هفته ۱۰ امتیاز گرفتیم و سالی که قهرمان شدیم، فلسفه مان این بود که از پنج بازی هشت امتیاز کسب کنیم ولی این بار ۱۰ امتیاز گرفتیم و بازیکنانم واقعا قهرمانانه بازی کردند.
ویسی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید خود شما برابر سپاهان بسیار انگیزه داشتید، گفت: سپاهان تیم بزرگی است و مقابل این تیم امتیاز گرفتن نیز کار بزرگی به نظر می رسد که بازیکنانم و تماشگران این کار را انجام دادند و از این بابت خوشحالیم. ما ضمن این که می خواستیم از این دیدار امتیاز بگیریم به سایر دیدارها نیز نیم نگاهی داشتیم و باز هم تاکید می کنم بسیار خوشحال هستیم.
وی بیان کرد: بازی در دقایقی احساسی شده بود و باید بازیکنانم را از این نظر بالا می بردیم و از نظر فنی اصلا مشکلی نداشتیم. کلاه کج در این دیدار به درد ما خورد و مانند یک مربی به ما کمک کرد. از تمام بزرگان تیمم قدردانی می کنم. من پیش از بازی به آنها گفتم که شما بازیکنان باتجربه باید این بازی را در بیاورید که این کار را انجا دادند.
ویسی درباره همکاری با استقلال خوزستان عنوان کرد: سالی هم که قهرمان شدیم گفتم که دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم و بعد مردم ناراحت شدند که چرا من به تیم دیگری رفتم، در حالی که خود مسئولان به من گفتند برو. اکنون هم دوست دارم در استقلال بمانم اما من یک مربی حرفه ای هستم و اگر شرایط در این تیم فراهم نباشد و از تیم دیگر پیشنهاد برسد شرایط به صورت دیگری می شود.
ویسی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم شرایط جه خواهد شد؛ اکنون بابت این که مردم از بقای تیم در لیگ برتر خوشحال هستند، خوشحالیم و فعلا به موضوعات دیگری فکر نمی کنم. از اینکه سهمیه خوزستان در لیگ برتر به چهار تیم می‌رسد، این لذتی است که تمام مردم می‌برند.
وی گفت: به هر حال لیاقت ما این نبود و تیم قهرمانی بودیم که مردم به صورتی دیگر به ما نگاه می‌کردند اما گاهی اوقات پیش می‌آید. هنوز برای فصل آینده صحبتی با من نشده است. پس از این بازی من دیدم که استقلالی‌ها، فولادی‌ها و آبادانی‌ها، همه خوشحال بودند و از ما حمایت کردند و از آن‌ها تشکر می کنم. امروز اتحاد وجود داشت و همه خوشحال به خانه هایشان رفتند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.