صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / وزیران خارجه گروه ۷ درباره اعمال فشار علیه روسیه مذاکره می‌کنند

وزیران خارجه گروه ۷ درباره اعمال فشار علیه روسیه مذاکره می‌کنند

مقام‌های آگاه اعلام کردند، وزیران امور خارجه کشورهای عضو گروه هفت قرار است درباره چگونگی ادامه اعمال فشار علیه روسیه در نشست آتی خود که امروز (یک‌شنبه) برگزار می‌شود، به رایزنی بپردازند.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، نشست وزرای امور خارجه گروه هفت به میزبانی تورنتو به مدت دو روز برگزار می‌شود و در آن تحولات اخیر در شبه‌جزیره کره، سوریه، خاورمیانه و ونزوئلا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این نشست قرار است روز دوشنبه به کار خود پایان دهد و در واقع پیش‌زمینه‌ای برای برگزاری نشست رهبران گروه هفت است که اوایل ژوئن برگزار خواهد شد.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که گروه هفت به تازگی روسیه را به دست داشتن در ماجرای مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس متهم کرده است.

یک مقام ارشد گروه هفت اظهار کرد، وزیران امور خارجه این گروه نسبت به آنچه این گروه بازگشت روسیه به الگوهای رفتاری سال‌های دور تلقی می‌کنند، نگران هستند.

این مقام که خواست نامش فاش نشود، خاطر نشان کرد: کشورهای گروه هفت علاقه‌مند به استفاده از رویکردی متحد درباره مخالفت با این رویه روسیه هستند.

با این حال، به گفته مقام‌های آگاه، بررسی اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه در دستور کار نشست وزیران امور خارجه گروه ۷ قرار ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.