صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / محمدیان: حضور بانوان در جاکارتا بیش از اینچئون است/ وزارت به برخوردهای سلیقه‌ای ورود می‌کند
محمدیان: حضور بانوان در جاکارتا بیش از اینچئون است/ وزارت به برخوردهای سلیقه‌ای ورود می‌کند

موضوع مربی کره‌ای تیروکمان را بررسی می‌کنیم

محمدیان: حضور بانوان در جاکارتا بیش از اینچئون است/ وزارت به برخوردهای سلیقه‌ای ورود می‌کند

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیشتر از اینچئون است و احتمال اینکه به موفقیت‌های بیشتری نسبت به دوره قبل برسیم خیلی زیاد است.

محمدیان اسکیت

به گزارش کسب و کار نیوز، فریبا محمدیان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد حضور بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: حمایت وزارت ورزش در رابطه با بانوان بیشتر شده و مطابق آنچه که فدراسیون‌ها گزارش داده‌اند، احتمال اینکه به موفقیت‌های بیشتری نسبت به دوره قبل در حوزه بانوان برسیم، خیلی زیاد است. امیدوارم رقبا هم کمک کنند و ما به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

محمدیان در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی می‌کند بانوان چند مدال در بازی‌های آسیایی کسب کنند گفت: من در مورد مدال پیش‌بینی نمی‌کنم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تعداد بانوانی که به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند، چند نفر است گفت: امروز جلسه ستاد عالی بازی‌ها بود و تعداد نفرات تقریبا نهایی شده است اما اجازه بدهید که از سوی کمیته ملی المپیک اعلام شود اما می‌توانم این خبر خوش را بدهم که تعداد بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیشتر از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ است.

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه برخی از بانوان کماندار نسبت به مربی کره‌ای صحبت‌هایی مطرح کرده بودند و وزارت ورزش قرار است به این ماجرا ورود کند یا خیر تصریح کرد: در این مورد به صورت رسمی چیزی به دست ما نرسیده است و من برخی خبرها را از طریق رسانه‌ها خواندم اما به همکارانم که مرتبط هستند اعلام کردم بررسی کنند و امیدوارم موضوع خاصی نباشد و همان طوری باشد که برخی‌ها تکذیب کردند.

محمدیان در مورد اینکه در پوشش خبری مسابقه‌ی فوتسال سلیقه‌ای عمل شد و خبرنگاران خانم اجازه همراه داشتن گوشی را نداشتند در حالی که تماشاگران تایلندی با گوشی‌های همراه خود وارد سالن شدند، گفت: ما جلسه‌ای را با نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال داشتیم و نتایج آن را به اطلاع رییس فدراسیون رساندیم. در برخی بازی‌هایی که شرایط لازم وجود ندارد یا اینکه فدراسیون تصمیم گرفته تصاویر را از طریق روابط عمومی بازنشر کند، از خبرنگاران هم ثبت نام انجام می‌شود تا ابزار کار خودشان را وارد سالن کنند. برگزاری مسابقه به فدراسیون واگذار شده بود و مدیریت برگزاری دست فدراسیون بود. حاکمیت کار را وزارت ورزش انجام می‌دهد. با این حال هر کجا که احساس کند که سلیقه‌ای عمل می‌شود یا به کسی ضرر رسانده می‌شود، به ماجرا ورود پیدا می‌کند که به این ماجرا هم ورود کرد. خبرنگاران حوزه بانوان بیشتر از خبرنگاران غیر حوزه بانوان برای ورزش بانوان دل می‌سوزانند.

او در مورد اینکه در یک مسابقه فوتسال اجازه ورود تماشاگران داده شد و در یک مسابقه دیگر نه، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال بازی‌های دوستانه‌ای را با دو کشور اوکراین و تایلند در نظر گرفته بود و آنچه که از ما مجوز گرفته بود، در مورد یک بازی برای تایلند و یک بازی برای اوکراین بود و برای دو بازی دیگر که برنامه‌ریزی کرده بودند از ما مجوز نخواستند. وقتی آن بحث‌ها پیش آمد و من علت را جویا شدم گفتند کادر فنی ترجیح داده آن مسابقه بدون حضور تماشاگران باشد اما پس از آنکه این اتفاقات افتاد ما خواستیم با کادر فنی صحبت کنند و اگر در برنامه‌ریزی آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود، اجازه ورود تماشاگران را بدهند.

او در مورد مثبت شدن تست دوپینگ دو بانوی رکابزن ایران گفت: رییس فدراسیون در مجمع از تمهیداتی صحبت کرد که این مساله دیگر اتفاق نیفتد و اعضای مجمع هم رای دادند. اعتقاد من در ورزش پاک چه در حوزه مردان و چه در حوزه بانوان است و به ورزشکاران تاکید می‌کنم که هوشیار عمل کنند و مربیان هم دقت عمل بیشتری داشته باشند.

محمدیان در پایان درباره غیبت داورزنی در این مجمع گفت: طبق اساسنامه، رییس مجمع وزیر ورزش است که او تفویض اختیار کرده و حالا به لحاظ ماموریتی آقای داورزنی همیشه در مجامع حضور دارد اما به این معنی نیست که سایر معاونان نمی‌توانند همکاری کنند و آقای داورزنی امروز جلسه بود و این سعادت نصیب من شد که در مجمع دوچرخه‌سواری حضور داشته باشم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.