صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / عسگری: داور چهارم نتوانست برانکو را مدیریت کند
عسگری: داور چهارم نتوانست برانکو را مدیریت کند

عسگری: داور چهارم نتوانست برانکو را مدیریت کند

رییس سابق کمیته داوران معتقد است داور چهارم در مدیریت کردن اعتراض‌های سرمربی پرسپولیس موفق نبود و ضعف‌هایی داشت.

 

به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ‌ایسنا،حسین عسگری، پیشکسوت داوری فوتبال ایران ، درباره داوری دیدار ذوب آهن و پرسپولیس و قضاوت حسین زرگر گفت: پرسپولیس بازی درگیرانه‌ای را انجام داد و من تابحال چنین بازی را از این تیم ندیده بودم. در کل عملکرد داوری خوب بود و اشتباهات تاثیرگذاری وجود نداشت.

او ادامه داد: زرگر سه کارت زرد در نیمه نخست به بازیکنان نشان داد که هر سه درست بودند زیرا جلوی موقعیت حریف را باتوجه به سرعت بازی می‌گرفتند. او بازی را خوب کنترل کرد و اشتباهاتش یکنواخت بود. البته اشتباه تاثیرگذاری نداشت و خطایی که روی علیپور انجام شد، به درستی در بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده بود و پنالتی در کار نبود. داور در همان صحنه و چند ثانیه قبلش می‌توانست خطایی را به سود ذوب‌اهن اعلام کند اما تصمیم اشتباهی گرفت.

عسگری اضافه کرد: البته داور چهارم هم ضعف‌هایی داشت و باید اعتراض های برانکو را با داور در میان می‌گذاشت. او می‌خواست مدیریت کند اما این مدیریت حدی دارد و اگر از آن بگذرد، باید به داور اطلاع داده شود. متاسفانه این اعتراض‌ها به خورد فوتبال ما رفته و در هر مسابقه‌ای امکان ندارد که ما گوشه‌ای از آن را نبینیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.