صفحه اصلی / استان ها / همدان / تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان
تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان خبر داد:

تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان

مدیرکل صداو سیمای مرکز همدان با اشاره به تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان گفت: با توجه به حضور رئیس سازمان صداوسیما به عنوان سخنران در هندوستان به سبب برگزاری اجلاس اروپایی ABU زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان تغییر کرد.

جشنواره پویانمایی

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی دهقان‌نیری یکشنبه ۲ اردیبهشت در ستاد استانی نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در استان همدان، با بیان اینکه این جشنواره ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه در همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی به میزبانی همدان فعالیت کمیته‌های جشنواره در نقاط پایانی جمع‌بندی است و تمامی امورات زیر ذره‌بین کمیته‌ها قرار دارد.

وی از احتمال حضور وزیر ارشاد در این جشنواره خبر داد و افزود: عسگری، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و معاونان ایشان نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

دهقان‌نیری اظهار کرد: رئیس صداوسیمای ایران دبیر اجلاس اروپایی ABU است که ۱۸ اردیبهشت در هند آغاز می‌شود و به همین سبب مجبور شدیم زمان جشنواره را سه روز زودتر برگزار کنیم، بر این اساس جشنواره ملی پویانمایی ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت در همدان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه ۵۳۰ میهمان در هتل‌های همدان اسکان داده می‌شود، بیان کرد: ورود میهمانان به استان ۱۵ اردیبهشت در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان و مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های شهدای استانداری همدان برگزار می‌شود.

دهقان‌نیری با بیان اینکه پاک کردن صورت‌مسأله در برخی مسائل جشنواره خوب نیست، گفت: آگاه هستیم که همه کمیته‌ها برای کمک به برگزاری جشنواره آمده‌اند اما انتظار نداریم به سبب اینکه کار خود را راحت کنند زحمات ما را نادیده گرفته و صورت‌مسأله را پاک کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.