صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ایجاد مرکز توانمندسازی منطقه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک فناوری مازندران
ایجاد مرکز توانمندسازی منطقه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک فناوری مازندران

ایجاد مرکز توانمندسازی منطقه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک فناوری مازندران

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از ایجاد مرکز توانمندسازی منطقه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری این استان خبر داد.

پارک علم و فناوری

علی معتمدزادگان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان پارک علم و فناوری مازندران و صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای فراهم آوردن زمینه همکاری‌های سازنده جهت توسعه فناوری و نوآوری در کشور و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مرکز توانمندسازی منطقه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان در این پارک ایجاد شد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری مازندران و در جهت ارتقای توانمندی‌ها و رقابت‌پذیری شرکت‌های دانش‌بنیان است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران یکی از برنامه‌های این مرکز را ارائه خدمات توانمندسازی گسترده‌تر و تخصصی‌تر با همکاری شرکت‌های مشاوره مدیریت، آموزشی و تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان و منطقه عنوان کرد.

وی با بیان این که بیش از ۹۰ شرکت دانش‌بنیان در استان مازندران فعالیت دارند، افزود: توسعه فرهنگ نوآوری، افزایش سهم تولید و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان و رشد نرخ تبدیل علم به فناوری مورد نیاز جامعه از اولویت‌های اصلی پارک علم و فناوری مازندران است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.