صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / اعتبارات زیادی در گذشته به حوزه اشتغال اختصاص یافته که منتج به اشتغال پایدار نشده است
اعتبارات زیادی در گذشته به حوزه اشتغال اختصاص یافته که منتج به اشتغال پایدار نشده است

مدیرکل دفتر استاندار سیستان و بلوچستان:

اعتبارات زیادی در گذشته به حوزه اشتغال اختصاص یافته که منتج به اشتغال پایدار نشده است

‌مدیرکل دفتر استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر به نتیجه رسیدن طرح‌های اشتغال روستایی اظهار کرد: اشتغال پایدار مناطق روستایی در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه‌هاست و این موضوع در استان سیستان و بلوچستان با ۵۱ درصد جمعیت روستایی از مهمترین اولویت‌هاست‌.

سید محسن کالوندی

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌سید محسن کالوندی با بیان این مطلب گفت: در گذشته اعتبارات زیادی به حوزه اشتغال اختصاص یافته که منتج به اشتغال پایدار نشده است، لذا باید نظارت بر طرح‌ها و پرداخت تسهیلات به گونه‌ای باشد که منجر به سوء‌استفاده از تسهیلات نشود.

وی بر اطلاع رسانی عمومی و آموزش مردم برای استفاده از این تسهیلات تاکید کرد و افزود: امنیت پایدار در گرو اشتغال پایدار است و در استان سیستان و بلوچستان که استان مرزی است این موضوع بیشتر از هر منطقه‌ای حائز اهمیت است.

کالوندی، این تسهیلات را بهترین فرصت در راستای اشتغال‌زایی در استان عنوان کرد و بر جذب اعتبارات تاکید کرد‌.

مدیرکل دفتر استاندار سیستان و بلوچستان با توجه به خشکسالی حاکم بر منطقه، اولویت بخش کشاورزی را تمرکز در حوزه شیلات و بوم گردی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه طرح‌های بخش کشاورزی با محدودیت‌های آبی روبروست، بخش شیلات و گردشگری در حوزه روستایی استان ظرفیت خوبی برای جذب اعتبار دارد‌.

کالوندی همچنین بر حضور ذی‌نفعان محلی برای جذب ‌تسهیلات و اجرای طرح‌های اولویت دار در استان در این قالب تاکید کرد‌‌.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.