صفحه اصلی / استان ها / همدان / آماده‌سازی ۴۳ سالن برای پخش برنامه‌های جشنواره ملی پویانمایی در همدان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان خبر داد:

آماده‌سازی ۴۳ سالن برای پخش برنامه‌های جشنواره ملی پویانمایی در همدان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از آماده‌سازی 43 سالن برای پخش برنامه‌های جشنواره ملی پویانمایی در همدان خبر داد و گفت: از بین هزار و 11 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی، 250 اثر به بخش مسابقه راه یافته‌اند.

جشنواره پویانمایی

به گزارش کسب و کار نیوز، مهرداد نادری‌فر یکشنبه ۲ اردیبهشت در ستاد استانی نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در استان همدان، اظهار کرد: استان همدان پایلوت برنامه‌های کودک و نوجوان در ابعاد مختلف است و باید جزو شادترین استان‌های کشور باشد که بر همین اساس باید با برنامه‌ریزی‌های درست تحقق یابد.

وی با اشاره به اینمکه باید ظرفیت عمومی جامعه در مورد اجرای برخی برنامه‌های شاد بالا رود تا بسیاری از مسائل را در آینده نداشته باشیم، بیان کرد: برنامه‌های جشنواره پویانمایی تا سطح بخش‌های همدان را نیز پوشش می‌دهد و دورافتاده‌ترین نقطه همدان هم از آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های ویژه در فضای باز به سبب احتمال هجوم جمعیت باید تدابیر خاصی اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: ۵۳۰ نفر طبق اساسنامه صداوسیما میهمان این جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه هر نوع برنامه‌ای در هر نقطه‌ای از استان برگزار می‌شود باید جدول زمان‌بندی آن به فرمانداری شهرستان و کمیته امنیت استانداری ارسال شود، افزود: در هر نقطه‌ای از استان میهمانی ساکن است باید به ستاد اعلام شود و کمیته‌ها باید صورتجلسه جلساتی را که دارند به ما اعلام کنند.

نادری‌فر خاطرنشان کرد: باید در تمامی کمیته‌ها در مدت زمانی که جشنواره اجرا می‌شود، تدابیر خاصی را ببینیم، ضمن اینکه فشار آب در استان را کم کردند به همین سبب کنترل قطعی آب در مناطقی که میهمانان هستند نیز باید پیش‌بینی شود.

وی با بیان اینکه ۴۳ سالن نمایش در همدان برای پخش برنامه‌های جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی آماده‌سازی می‌شود، گفت: دورافتاده‌ترین نقاط همدان از برنامه‌های جشنواره پویانمایی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.