صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / پیمان بیابانی: بچگی کردم و وارد حاشیه شدم/ هدفم طلای جهان و المپیک است
پیمان بیابانی: بچگی کردم و وارد حاشیه شدم/ هدفم طلای جهان و المپیک است

پیمان بیابانی: بچگی کردم و وارد حاشیه شدم/ هدفم طلای جهان و المپیک است

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان، با بیان اینکه با تمام توان تمرین می‌کند تا به مدال طلای جهان و المپیک برسد گفت: یکسال پیش بچگی کردم و از روی بی‌تجربگی وارد برخی حواشی شدم.

پیمان بیابانی

پیمان بیابانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد و کسب عنوان نایب قهرمانی وزن ۶۵ کیلوگرم در این رقابت‌ها، اظهار کرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و کشتی‌گیران خوبی پا به این مسابقات گذاشته بودند. در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز تمام حریفان حضور داشتند. من سه کشتی گرفتم. دور اول مقابل حسن مراد قلی، دور دوم برابر هاشم مختاری و در نیمه نهایی هم در برابر مرتضی قیاسی به پیروزی رسیدم و راهی فینال شدم.

وی درباره علت کشتی نگرفتن در دیدار فینال مقابل یونس امامی، اظهار کرد: از دو ماه پیش رباط صلیبی‌ام ۲۰ درصد بر اثر ضرب خوردگی پاره شده بود و مربیان و پزشکان حاضر در خانه کشتی نیز از آن اطلاع داشتند. روز وزن‌کشی در حال‌ نرمش بودم که پایم یک لحظه احساس ضعف  و خالی کرد  که با مسکن و زانوبند هر طور بود تا ماقبل فینال کشتی گرفتم. در مبارزه آخر مقابل قیاسی در یک صحنه از او زیر گرفتم که او هم بر روی من خیمه زد که این موضوع باعث شد فشار زیادی به زانویم وارد شود. با صلاحدید پزشکان حاضر در سالن در دیدار فینال کشتی نگرفتم تا مصدومیتم تشدید نشود.

بیابانی افزود: روز گذشته (شنبه) به فدراسیون پزشکی ـ ورزشی مراجعه کردم و پزشکان گفتند که رباط صلیبی و مینیسک پایم دچار کشیدگی شده است. باید طبق نظر پزشکان ۲۰ روز تا چهار هفته‌ استراحت و مداوا کنم و پس از آن به تشک کشتی باز گردم، اما ۲۰ روز دیگر مرحله نهایی انتخابی تیم‌ ‌ملی است و باید با همین پا کنار بیایم و به تمریناتم ادامه‌ دهم تا ان‌شاء‌الله در این رقابت‌ها بدون حرف و حدیث کشتی بگیرم و به هدفم که دوبنده تیم‌ ‌ملی است برسم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان با تمجید از برگزاری بسیار خوب رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم‌ ‌ملی و قدردانی از فدراسیون کشتی، خاطر نشان کرد: مسابقات با نظم بسیار خوبی برگزار شد و  زمان استراحت میان مسابقات صبح و بعد از ظهر به اندازه کافی بود که به جذابیت مسابقات کمک کرد. ضمن این که تماشاگران استقبال بسیار خوبی داشتند که جا دارد از آنها قدردانی کنم.

بیابانی در پایان درباره  برخی از حواشی به وجود آمده برای او طی یک سال گذشته و این که آیا  این بار قصد دارد بدون پرداختن به حواشی به فکر موفقیت در رویدادهای بین‌المللی باشد یا خیر، گفت‌:  حدود یک سال پیش از روی بچگی و بی تجربگی اشتباهی کردم که باعث شد وارد حاشیه شوم، اما در حال‌ حاضر خدا را شکر تمام فکر و ذهنم بر روی کشتی و انجام تمرینات است تا با تمام توان راهی را ادامه‌ دهم که به مدال طلای جهان و  المپیک ختم شود.

انتهای پیام  

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.