صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو متوقف شد
اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو متوقف شد

اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو متوقف شد

اتلتیکومادرید نتوانست دروازه رئال بتیس را باز کند و تنها از این دیدار یک امتیاز به دست آورد.

اتلتیکومادرید

به گزارش کسب و کار نیوز، اتلتیکومادرید یکشنبه شب در هفته سی‌وچهارم لالیگا در واندا متروپولیتانو به مصاف رئال بتیس رفت که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

اتلتیکو نیمه اول را در نبود آنتوان گریزمان شروع کرد و توانست چند بار دروازه مهمانش را تهدید کند. بهترین فرصت به فرناندو تورس رسید. ضربه مهاجم اسپانیایی را ماندی از روی خط دروازه بیرون کشید. در لحظات پایانی بازی خاوی گارسیا می‌توانست برابر اتلتیکو گلزنی کند اما ضربه‌اش با اختلاف کمی به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم میزبان بازی را بهتر شروع کرد و به دنبال گلزنی بود. این تیم یک موقعیت خوب را از دست داد. در ادامه گریزمان و کوکه وارد زمین شدند با این حال قرمز و سفیدپوشان برتری خاصی پیدا نکردند و موقعیت‌های کمی روی دروازه بتیس ایجاد شد. بهترین فرصت توسط سائول نیگس از دست رفت. ضربه بازیکن اسپانیایی به تیرک دروازه برخورد کرد. در مقابل، مهمان یک فرصت گلزنی را از دست داد. در دقیقه ۸۱ واکنش خوب یان اوبلاک باعث شد دروازه روخی بلانکو بسته بماند. ضربه سر نیگس در دقایق پایانی با اختلاف نزدیکی به بیرون رفت. در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

پیش از این دیدار، اسپانیول با دو گل خیرونا را شکست داد، مالاگا با نتیجه مشابه برابر رئال سوسیداد پیروز شد و آلاوس با چهار گل لاس‌پالماس را مغلوب کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.