صفحه اصلی / حریف علی اکبری جنجال را شروع کرد: فکر نکنم از او تست دوپینگ بگیرند

حریف علی اکبری جنجال را شروع کرد: فکر نکنم از او تست دوپینگ بگیرند

به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ‌ایسنا، امیر علی اکبری، مبارز ایرانی که موفق شد در رقابت‌های رایزین ژاپن نامی برای خود دست و پا کند، در حال‌ حاضر به عضویت در رقابت‌های ACB در آمده است و در اولین مبارزه خود برای این کمپانی فروردین ماه به مصاف اسمولدروف مبارز استونیایی می رود.
سایت rus.delfi درباره این مبارزه حساس و معرفی امیر علی اکبری نوشت: علی اکبری کشتی گیر ایرانی در سال ۲۰۱۰ توانست در رقابت های قهرمانی جهان مسکو به مدال طلا برسد ولی بعد از ناکامی در تست دوپینگ او دو سال از کشتی محروم شد. او در سال ۲۰۱۳ در بازگشت به تیم ملی ایران در رقابت های بوداپست بار دیگر دوپینگش مثبت درآمد تا مادام العمر محروم شود.
بعد از این اتفاق او رشته ورزشی خود را تغییر داد و به رشته هنرهای ترکیبی رزمی روی آورد و در ۸ مبارزه خود به ۷ برد دست یافته است.
دنیس اسمولدروف درباره مبارزه با علی اکبری گفت: پیشنهاد مبارزه با علی اکبری در دسامبر مطرح شد. دو هفته در مسکو تمرین کردم و سپس در خانه تمرین کردم. درباره مبارزه با علی‌اکبری هم باید بگویم که او دوست دارد و تمام تلاش خود را خواهد کرد که در راند اول برنده شود. مهارت او این است که با فن کشتی حریف را زمین بزند و در ادامه برنده شود. البته اخیرا او پیشرفت هایی در فنون دیگر مبارزه خود داشته است. اگر بتوانم ۵ دقیقه اول را سپری کنم کار برای من راحت تر خواهد شد. تمام تلاشم این است که در ۵ دقیقه اول مقاومت کنم و در ادامه مبارزه خودم را انجام دهم.
او در ادامه طبق رسم همیشگی مبارزان سعی در ایجاد جنگ روانی برای حریف خود کرد و گفت: در این رشته بعضی وقت ها مبارزها آزمایش دوپینگ می دهند ولی فکر نکنم از علی اکبری تست دوپینگ بگیرند.
مبارزه امیر علی اکبری و دنیس اسمولدروف ۳ فروردین ماه در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.