صفحه اصلی / از عملکرد تیم تعجب کردم

از عملکرد تیم تعجب کردم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در برابر الهلال کار دفاع تیمی را ضعیف انجام داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رضا شاهرودی، درباره شکست سنگین پرسپولیس برابر الهلال عربستان اظهار کرد: واقعا از نحوه بازی تیم تعجب می‌کنم. ما خیلی بدتر از بازی‌های قبلی‌مان ظاهر شدیم. الهلال هم خیلی خوب بود و توانست ۴ گل به ما بزند. آن‌ها مثلث خط حمله‌شان را دائما درون زمین شکل دادند و توانستند بارها و بارها از مدافعان ما عبور کنند. توپ و میدان در اختیار الهلال بود اما ما هم به امید زنده‌ایم و امیدواریم در بازی برگشت پرسپولیس بتواند بازی را جبران کند.
وی افزود: یادم می‌آید در گذشته در دیدار برابر المیر قزاقستان ۳ بر صفر شکست خوردیم توانستیم در آزادی با ۵ گل آن‌ها را مغلوب کنیم و به دور بعد برسیم. امیدوارم پرسپولیس هم الان روحیه خودش را حفظ کند و به بازی برگشت امیدوار باشد.
او درباره اینکه چرا خط دفاعی پرسپولیس ضعیف ظاهر شد گفت: خط دفاعی فقط ضعیف نبود بلکه کار دفاع تیمی ما در بازی مقابل الهلال ضعیف بود. نبود کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی تاثیرگذار بود. قاعدتا اگر آن‌ها بودند شاید این نتیجه رقم نمی‌خورد. تیم هم تا به حال خیلی خوب کار کرده و به این جا رسیده است و بازیکنان زحمت کشیده‌اند. دست‌شان واقعا درد نکند همین که پرسپولیس توانست به جمع ۴ تیم برتر آسیا برسد واقعا کار بزرگی کرده است.
شاهرودی درباره حواشی ایجاد شده قبل از این دیدار هم گفت: عرب‌ها استاد ایجاد چنین حاشیه‌هایی هستند. در زمان ما هم وقتی برابرشان قرار می‌گرفتیم در فرودگاه ما را اسیر می‌کردند و یا محل هتل ما را تغییر می‌دادند که به نوعی با روح و روان ما بازی کنند. الان هم قبل از بازی حواشی‌ای ایجاد کردند که روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته بود.
او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا به بازی برگشت امیدوار است یا خیر گفت: همان طور که گفتم ما به امید زنده‌ایم فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. اما من امیدوارم حتی اگر در بازی برگشت نتوانیم به فینال برسیم، بازیکنان کاری کنند که از حیثیت و نام باشگاه پرسپولیس دفاع شود.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.