صفحه اصلی / افتتاح ۳۹ پروژه عمرانی در شهر کرج با حضور مسئولان استانی برگزار شد

افتتاح ۳۹ پروژه عمرانی در شهر کرج با حضور مسئولان استانی برگزار شد

آیین افتتاح ۳۹ پروژه عمرانی مجموعه مدیریت شهری درمناطق۱۰ گانه کلانشهر کرج با اعتباری۱۹۰ میلیارد تومانی از طریق ویدئو کنفرانس با بریدن رُبان های افتتاحیه و به زمین زدن کلنگ ها توسط خانواده های معزز شهداء انجام شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، آیین افتتاح ۳۹ پروژه عمرانی مجموعه مدیریت شهری درمناطق۱۰ گانه کلانشهر کرج با اعتباری۱۹۰ میلیارد تومانی و با حضور استاندار البرز،شهردار کرج، محمدجوادکولیوند نماینده مجلس شورای اسلامی،رئیس وجمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج، سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز، شاه کرمی دادستان کرج و جمعی از مسئولین و خانواده معزز شهداء از طریق ویدئو کنفرانس با بریدن رُبان های افتتاحیه و به زمین زدن کلنگ ها توسط خانواده های معزز شهداء انجام شد.
شهردار کرج درمراسم افتتاح ۳۹ پروژه مدیریت شهری،گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری تامین هزینه‌ کارگران و پرسنل شهرداری است که با جدیت، دنبال می شود؛ همچنین اولویت مدنظر مدیریت شهری کرج در اجرای پروژه های شهری توجه به مناطق کم برخوردار بوده است؛ وی با اشاره به راه اندازی پروژه قطار شهری کرج اظهار داشت: حمل و نقل شهری، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و کمک به رفت و آمد شهروندان، مدیریت شهری را مصمم به حل مشکلات قطار شهری کرد و تا کنون ۵۰۰ مهندس و نیروی کارگر در پروژه فعال هستند که در سال آینده دوبرابر می شود.
شهردار کرج با یادآوری دیگر اولویت ها، تصریح کرد: مشکلات مردم و مطالبات گژارش شده از طرف آنها، یکی از مهمترین اولویت‌ های مدیریت شهری است. همچنین توسعه محلات، تامین کمبودها و ایجاد انگیزه به حضور مردمی در برنامه ریزی مدیریت شهری، بخش دیگری از اهداف ماست؛ نصیری رفع نیاز فرهنگی، اجتماعی و اقدام اساسی برای بافت فرسوده کرج را نیازمند نگاه ویژه دانست، وی گفت:  مشکلات اقتصادی چالش اصلی ما در مدیریت شهری است اما اهتمام ما اجرا و پرداختن به حقوق شهروندان و رفع نیازهای آنان است.
استاندار البرز در آیین افتتاح ۳۹ پروژه مدیریت شهری کرج گفت: توسعه شهری و مهندسی درست در مدیریت شهری، حائز اهمیت است و همواره تاکید نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرای کار، وجود دارد؛ محمدعلی نجفی با عنوان اینکه اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهری کرج رسالت خود را در تحقق حقوق شهروندی، ایفا می کنند.
استاندار البرز ساماندهی مشکلات و آسیب های اجتماعی را از اهم امور دانست و خاطرنشان کرد: با توسعه صحیح شهر و نظارت ویژه به مناطق حاشیه نشین استان، می توان گام های بزرگی برای ساماندهی آسیب های اجتماعی برداشت، وی گفت: پروژه قطار شهری کرج، دوباره فعالیت خود را با قدرت آغاز کرد و با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است چراکه جزو مطالبات اصلی مردم است.
در این مراسم فاز اول تقاطع غیرهمسطح میدان شهید آجرلو، تکمیل پارکینگ طبقاتی و ساختمان مکمل ستاد مرکزی شهرداری کرج، بازگشایی پل یاس و احداث بلوار شهیدباهنر، ساختمان اداری منطقه ۵، فازهای یک و سه نهر سیاه جوی، جایگاه سوخت حسن آباد، خریداری تجهیزات آتش نشانی، پارک های گلستان و شهید ایرانی، تصفیه خانه فاضلاب شهری، جاده تندرستی، بوستان های نبوت، ظفر و طبیعت، احداث پد بالگرد و فضای سبز عمودی پل حامی افتتاح شدند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.