صفحه اصلی / بهره برداری از شرکت فولاد شاهرود با سرمایه گذاری «« ۱۶۰ میلیاردتومانی»»

بهره برداری از شرکت فولاد شاهرود با سرمایه گذاری «« ۱۶۰ میلیاردتومانی»»

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ماین نیوز، بهروز اسودی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هشت طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان با سرمایه‌گذاری بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که برای حدود ۹۵۰ نفر شغل ایجاد می‌کند.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: بهره برداری از طرح توسعه شرکت چوب تراشه نقطه سمنان با ظرفیت تولید سالانه ۹۶هزار مترمکعب تخته فیبر خام و سرمایه گذاری ۷۲۳ میلیارد ریال از برنامه های دهه فجر امسال است که برای حدود ۳۱۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.
اسودی خاطرنشان کرد: افتتاح گام تولید مینی بوس شرکت عقاب افشان سمنان با ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه های دهه فجر ۹۶ است که حدود ۷۰ شغل ایجاد می کند.
وی ادامه داد: بهره برداری از شرکت فولاد شاهرود با سرمایه گذاری بیش از یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای تولید ۳۰۰ هزار تن بیلت فولاد ساده کربنی و کم‌آلیاژ از دیگر طرح‌های دهه فجر در استان سمنان است که با راه‌اندازی آن حدود ۲۴۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.
به گفته وی، افتتاح شرکت صنعت پتاس آسیا گرمسار با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۴۸ میلیارد ریال و ظرفیت تولید ۱۷۰ هزار تن سولفات پتاسیم برای ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان، بهره برداری از شرکت‌های زرین تدبیر سلولز، مهربان الیاف، گروه تولیدی سبلان روکش فیدار و طرح توسعه تولید سود سوزآور جامد شرکت شیمیایی کلران، را دیگر طرح های مهم صنعتی و معدنی استان برای دهه فجر ۹۶ عنوان کرد.
در استان سمنان بیش از یکهزار و ۸۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه بهره برداری سهم ۳۸ درصدی در اشتغال استان دارد، میزان صادرات کالاهای تولیدی از این استان به خارج از کشور در ۱۰ ماه سال ۹۶ از نظر وزنی ۳۴۰ هزار تن و ازنظر دلاری ۱۵۰ میلیون دلار بود.
به گزارش ایرنا ، در دهه فجر ۹۵ در استان سمنان ۴۸۵ طرح با بیش از ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال بهره برداری و عملیات اجرایی ۶۴ طرح با بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

همچنین مطالعه کنید:

۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند/ توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید

به گزارش کسب و کار نیوز ، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.