صفحه اصلی / ارائه ۲۰ درصد مشوق‌های ویژه قیمت زمین در منطقه ویژه بجنورد

ارائه ۲۰ درصد مشوق‌های ویژه قیمت زمین در منطقه ویژه بجنورد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، سیاوش وحدت با اشاره به ارائه مشوق‌های ویژه زمین در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد به مناسبت ایام‌الله فجر گفت: حسب عمل به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر قیمت زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی با ارائه مشوق‌های ۲۰ درصدی به متقاضیان واگذار می‌گردد.
وحدت افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و توجه به سخنان مقام معظم رهبری در رونق تولید و اشتغال ۲۰ درصد مشوق سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی با شرایط ویژه مصوب شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: بر اساس این مصوبه متقاضیانی که تا پایان سال جاری جهت عقد قرارداد سرمایه‌گذاری در تمامی زمینه‌های صنعتی، بازرگانی، آموزشی و غیره اقدام کرده و طرح خود را طبق برنامه زمان‌بندی به اتمام برسانند مشمول ۲۰ درصد بخشودگی قیمت زمین خواهند شد.
وحدت ارائه این تخفیف‌ها را عامل مهمی برای تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی دانست و افزود: اجرای این مشوق‌ها علاوه بر این‌که سبب جذب سرمایه‌گذاران جدید می‌شود که عامل حمایت از واحدهای تولیدی مستقر و توسعه پایدار صنعتی منطقه است.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.