صفحه اصلی / رئیس شورای شهر تهران از روند ایمن سازی خط ۷ مترو بازدید کرد

رئیس شورای شهر تهران از روند ایمن سازی خط ۷ مترو بازدید کرد

رئیس شورای شهر تهران با حضور در ایستگاه مترو شهید محلاتی از خط ۷ مترو از روند ایمن سازی و استاندارد سازی این خط بازدید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  صبح امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه سال ۹۶ محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در خط ۷ مترو از روند ایمن سازی و استاندارد سازی این خط بازدید کرد.
در جریان این بازدید مفصل که معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، مدیرعامل مترو و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو نیز حضور داشتند، رئیس شورای شهر تهران از بیشتر ایستگاههای این خط حدفاصل ایستگاه شهید محلاتی تا ایستگاه شهید نواب صفوی بازدید کرد و در جریان روند تکمیل این خط برای آماده سازی جهت بازگشایی در تاریخ معیین شده توسط شهرداری تهران قرار گرفت.
علی امام، مدیر عامل شرکت مترو در جریان این بازدید گفت: خط ۷ مترو به دلیل مشکلاتی که در بحث ایمنی و نداشتن سیگنالینگ داشت در آبان ماه سالجاری تعطیل شد و زمانی ۶ ماهه برای تکمیل آن تعیین شد تا با تکمیل تجهیزات و کارهای مرتبط بتوانیم این خط را برای بهره برداری به شرایط ایمن و استاندارد برسانیم.
وی مبلغ برآورد شده برای تکمیل خط ۷مترو را در حدود ۳۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: هرچند به دلیل مشکلات مالی پیش آمده نسبت به زمانبندی پروژه عقب هستیم اما امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه که وعده بازگشایی خط ۷ به شهروندان داده شده است، این خط به بهره برداری برسد.
پس از این بازدید، رئیس شورای شهر تهران با حضور در خط ۲ مترو به جمع شهروندان آمد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
همچنین در جریان این برنامه رئیس شورای شهر تهران نمایشگاه عکس ایستگاه مترو فدک با موضوع «آیت الله در فدک» را افتتاح کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.