صفحه اصلی / از حضور در دو فیلم سینمایی خبر داد

از حضور در دو فیلم سینمایی خبر داد

بازیگر فیلم "سد معبر" گیتی از حضور در دو فیلم سینمایی به کارگردانی هاتف علیمردانی و سعید روستایی خبر داد.
گیتی قاسمی با "اتونورمن" و "متری شش و نیم" بازمی‌گردد
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنر آنلاین،  گیتی قاسمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها علاوه بر حضور در "سد معبر" که بر پرده سینماها در حال اکران است، در نمایش "آبی مایل به صورتی" روی صحنه تئاتر نیز حضور دارد.
او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: این روزها خود را آماده می‌کنم تا در فیلم سینمایی "اتونورمن" به کارگردانی هاتف علیمردانی حضور داشته باشم. این فیلم یک  اثر کمدی- اجتماعی است. در واقع موقعیت کمدی دارد و بیشتر در ژانر اجتماعی است و قصه درباره یک خانواده است که درگیر مسئله‌ای می‌شوند که پیش برنده قصه اصلی است.
 قاسمی ادامه داد: همچنین در فیلم سینمایی "متری شش و نیم" سعید روستایی نیز حضور دارم که بازی من در اوایل سال آینده خواهد بود. از آنجایی که قصه در حال بازنویسی است از روند آن اطلاع دقیقی ندارم. در این فیلم نقش لیلا را بازی می‌کنم که خواهر یکی از کاراکترهای اصلی است و احتمالا نوید محمدزاده ایفاگر آن خواهد بود.
وی درباره تفاوت قصه "متری شش و نیم" با "ابد و یک روز"  بیان کرد: به نظرم در هر دو قصه دغدغه های مشترکی وجود دارد اما با قصه کاملا متفاوتی مواجه خواهید شد.
 این بازیگر همچنین درباره حضور در تلویزیون و تئاتر گفت: از آنجایی که "سد معبر" نامزد دریافت شش جایزه از دومین جشنواره گلدن گلوبال مالزی شده است، اسفندماه برای حضور در این جشنواره به مالزی سفر خواهیم کرد و به همین دلیل فعلا در تلویزیون حضور ندارم. از آنجایی که "آبی مایل به صورتی" نیز اجراهایش تا آخر بهمن ماه تمدید شده است، در نمایش دیگری حضور ندارم. به دلیل همزمانی با بازی در فیلم آقای علیمردانی احتمالا برخی از روزها بازیگر دیگری جای من ایفای نقش خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.