صفحه اصلی / مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تغییر کرد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تغییر کرد

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، طی حکمی از سوی مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، حسن کریمی که پیش از این معاون عمرانی استانداری تهران بود، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور شد.
پیش از این مصطفی مدبر از آذر ماه سال ۹۲ مسئولیت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور را بر عهده داشت.
همچنین حسن کریمی به عنوان رئیس هیات مدیره و حسن کریمی، رضا معصومی راد، ژاله فرامرزیان ، حسن رباطی و بهروز منتقمی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری منصوب شدند.
پیش از این اکبر نوجوان، مصطفی مدبر، مناف هاشمی، علی آقازاده و حسن رباطی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور فعالیت داشتند.
 در حکم مسعود سلطانی فر برای حسن کریمی آمده است:
با توجه به تصمیمات متخذه در جلسه مورخ ۱۰ دی ماه ۹۶ هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به عنوان ( مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ) منصوب می شوید.
ساماندهی در  امور پروژه ها، بهینه کردن طراحی، نظارت، ساخت و نگهداری اماکن ورزشی که نهایتا منجر به نشاط و سلامت آحاد جامعه می‌گردد  از موارد مهم دستور کار در جهت پیشبرد اهداف ورزشی کشور می باشد.
امید است با اتکال به خداوند متعال، نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید با همکاری متقابل سایر اعضای هیات مدیره شرکت با لحاظ استفاده از فرایندهای قانونی موجود با رعایت مفاد اساسنامه شرکت و قوانین و مقررات مرتبط در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.