چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / مردم وحدت را با محوریت ولایت فقیه حفظ کنند

مردم وحدت را با محوریت ولایت فقیه حفظ کنند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن ملک محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: مردم مطالبات خود را از طریق مبادی قانونی دنبال کنند، تاکنون آمدن به خیابان، حرکت بدون مجوز قانونی و برگزاری اجتماع بدون کنترل و مراقبت، نتیجه مطلوبی به همراه نداشته است.
وی اظهار داشت: در برخی مواقع، دشمنان از این گونه اجتماعات با تحریک عواطف و احساسات مردم، سوء استفاده می کند، بنابراین خود مردم به هوش بوده و با بصیرت عمل کنند.
ملک محمدی همچنین گفت:ما باید دسیسه ها و توطئه های دشمنان را شناسایی و در جهت خنثی کردن آنها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.
وی ادامه داد: وزیر خارجه آمریکا و ولیعهد عربستان که در خواب ایجاد اختلاف در کشور هستند، دلشان برای ملت ایران نسوخته است و اگر بتوانند همان می کنند که در سوریه و عراق انجام دادند.
عضو هیات امنای بنیاد بین المللی غدیر و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ، همچنین از مسئولان نظام و دولت خواست حداکثر تلاش خود را در تامین نظرات مردم و خواسته به حق آنان در جهت رفع فقر، تورم و گرانی و رفع تبعیض و جلوگیری از فساد اداری به کار گیرند.
ملک محمدی خاطرنشان کرد: مسئولان برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و حمایت همه جانبه از تولید ملی وتحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.