صفحه اصلی / نشست مشترک مدیران عامل بانک ملت و شرکت ملی گاز ایران

نشست مشترک مدیران عامل بانک ملت و شرکت ملی گاز ایران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در این نشست که بهمن اسکندری و رحیم طاهری معاونان مدیرعامل، بهبود ساسانیان مدیر شعب منطقه یک تهران و محمدرضا رضایی پور رییس اداره کل بین الملل، وی را همراهی می کردند، آمادگی این بانک را برای همکاری بیشتر با شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد.
وی با اشاره به سابقه همکاری طولانی بانک ملت و شرکت ملی گاز ایران، تعامل دوطرفه بین این دو سازمان را عامل تداوم همکاری ها خواند و گفت: بانک ملت از لحاظ ساختار و امکانات فناوری اطلاعات همچنین نیروی انسانی و تنوع خدمات بانکی، در نظام بانکی کشور سرآمد است و به همین دلیل در سال های گذشته خدمات منحصر به فردی را به شرکت ملی گاز ارائه کرده است.
دکتر بیگدلی با اشاره به این نکته که کارشناسان بانک ملت آماده بررسی نیازهای شرکت ملی گاز و ارائه خدمات و محصولات متناسب با این نیازها هستند، ادامه داد: در عین حال آمادگی لازم برای رفع مشکلات بانکی در سطح داخلی و بین المللی با هدف پیشبرد برنامه های شرکت ملی گاز، در این بانک وجود دارد.
دکتر عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران هم در سخنانی با تبریک به دکتر بیگدلی بابت به دست گرفتن سکان هدایت بانک ملت در شرایط سخت اقتصادی کنونی، اظهار امیدواری کرد که با همفکری و همکاری طرفین، این شرکت بتواند مشکلات پیش رو را به سرعت رفع کند.
وی با اشاره به تسهیلات ۱۴ هزار میلیارد ریالی بانک ملت به شرکت ملی گاز بابت گازرسانی به روستاهای کشور، اعلام کرد که بدون وجود حمایت های ویژه بانک ملت، این شرکت نمی توانست در تحقق اهداف خود موفق باشد.
به گفته وی، بانک ملت از بهترین بانک های کشور است که همیشه کمک حال شرکت ملی گاز بوده و خدمات مناسبی به ویژه در زمینه ارزی به این شرکت ارائه کرده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار امیدواری کرد که باتوجه به توان و ظرفیت بالای بانک ملت، این بانک بتواند حمایت های بیشتری از این شرکت در به سرانجام رساندن پروژه ها داشته باشد.
بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی و تجاری هم در سخنانی به تعاملات گسترده این بانک با شرکت ملی گاز اشاره کرد و گفت: اعطای تسهیلات به این شرکت و کارکنان آن با نرخ های مناسب، همیشه در دستور کار بانک ملت قرار داشته است.
وی با بیان این نکته که بانک ملت نگاه خاصی به شرکت ملی گاز ایران دارد، اضافه کرد: این شرکت به دلیل انجام به موقع تعهدات و برنامه محوربودن، از مشتریان خوش حساب بانک محسوب می شود و بانک ملت نیز در تلاش است تا با ارائه خدمات و تسهیلات مناسب به این شرکت، در ایفای رسالت دولت در بخش گاز کشور، نقش بسزایی ایفا کند.
دکتر صدیقی، معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز در این جلسه گزارشی از همکاری های بین این شرکت و بانک ملت و همچنین خواسته ها و نیازهای مالی این شرکت برای اجرای پروژه های جدید ارائه کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.