صفحه اصلی / شرکت نفت و گاز پارس و مدیریت اکتشاف تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت نفت و گاز پارس و مدیریت اکتشاف تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران این تفاهم‌نامه را که همسو با اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، اطلاعات موجود، تجارب، استعداد و توانمندی‌های دو طرف بود در حوزه همکاری‌های عملیاتی، علمی و پژوهشی امضا کردند.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه، درباره مهمترین اهداف آن گفت: تبادل اطلاعات و داده‌های مربوط به مخازن و میدان‌های نفت و گاز خلیج فارس از مهمترین اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.
مشکین فام ادامه داد: با توجه به واگذاری میدان‌های گازی جدید از طرف هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران به شرکت نفت و گاز پارس امید می‌رود با همکاری منسجم و استفاده از سوابق موجود و داده‌های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، گام موثری در مسیر گسترش دامنه فعالیت‌های اکتشافی و توسعه‌ای ایران در خلیج فارس برداشته شود.
سیدصالح هندی نیز این تفاهم‌نامه را همسو با انجام مطالعات و بررسی مخازن و میدان‌های در حال توسعه و بهره برداری از سوی شرکت نفت و گاز پارس عنوان و تاکید کرد: مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به منظور تبادل تجارب، داده‌ها، اطلاعات، دانش، توانمندی فنی و نظارت بر عملکرد پیمانکاران، طراحی قراردادها و همکاری‌های متقابل با شرکت نفت و گاز پارس آمادگی کامل دارد.
مدیراکتشاف شرکت ملی نفت ایران یکی از اولویت‌های اصلی وزارت نفت را انجام عملیات اکتشافی جدید در حوزه خلیج فارس عنوان کرد و گفت: امیدوارم همدلی و همراهی میان مدیران و کارشناسان این دو مجموعه زمینه انتقال اطلاعات، تجارب و توانمندی‌های دو طرف را فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.