صفحه اصلی / تغییر و تحول مدیران کلید خورد

تغییر و تحول مدیران کلید خورد

به گزارش کسب و کار نیوز از شهرکرد،هومن نجاتی ؛روند جابجائی و تغییرات مدیران با تدبیر اقبال عباسی استاندار آذری زبان و اردبیلی از وررزش و جوانان آغاز شد.
مدیر کل ورزش و جوانان در نظر سنجی و بررسی های دستگاه نظارتی یکی از مدیران بی کفایت و نا کار آمد ارزیابی شده بود که در سال ۱۳۹۵ بیش از ۳۰ میلیارد تومان  از بودجه های عمرانی این اداره را نتوانسته بود جذب نماید و این در شرایطی است که استان چهار محال یکی از استان های محروم که کمترین سرانه ورزشی را در بین استان ها داشته و بالاترین نرخ بیکاری در کل کشور را به خود اختصاص داده است.
بنا بود مدیر ورزش و جوانان سابق استان توسط استاندار سابق رقم بخورد که با توجه به روی کار آمدن دولت دوازدهم و جابجائی قاسم سلیمانی استاندار سابق به استانداری ایلام این امر محقق نشد.
حال با روی کار آمدن دولت دوازدهم استاندار جدید با رویکردی قابل قبول تغییر مدیران نا کار آمد و ضعیف را در دستور کار خود قرار داده است.
مراسم معارفه حمید کریمی که از چهره های شناخته شده ورزشی و مدیران برنانه ریزی ورزش میباشد، روز یکشنبه ۱۰ دیماه ساعت ۸:۳۰صبح در سالن غدیر ارشاد برگزار خواهد شد.
حمید کریمی با ۲۷ سال سابقه مدیریت در ورزش و جوانان استان های چهارمحال و بختیاری دارای سوابق تخصصی از جمله معاونت توسعه امور ورزش سازمان تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری، مدیر پایگاه قهرمانی، مسئول واحد فنی مهندسی اداره کل تربیت بدنی سابق، مسئول امور اداری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و … را در پرونده کاری خود دارد.
پیش از این عبدالرحمن قاسمی نافچی مدیرکل ورزش و جوانان استان بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.