صفحه اصلی / حماسه نهم دی همانند عاشورا،شروعی است بی پایان

حماسه نهم دی همانند عاشورا،شروعی است بی پایان

به گزارش کسب و کار نیوز حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی کمتر از یوم ا… ۲۲ بهمن نیست افزود: چند سال طراحی فتنه سال ۸۸ زمان برد، و استکبار برای این پروژه ۱۰ سال وقت گذاشت و مردم ولایتمدار ایران همانند سنوات گذشته حماسه ای بزرگ خلق کردند.
وی خاطر نشان کرد: ۹ جلد کتاب در خصوص فتنه ۸۸ و حماسه مردمی نهم دی نگارش شده است تا بزرگی این روز برای همه مردم دنیا نشان داده شود.
حاجی صادقی با اشاره به زمانبندی غرب برای تدارک فتنه ۸۸ گفت: در سال ۸۴ سناتور آمریکا در کنگره آمریکا پرچم فتنه را بلند کرد و گفت، ما در ایران حکومت اسلامی را باجنبش سبز منهدم می کنیم.
جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه عملیات فتنه ۸ ماه بطول انجامید، افزود: نهم دی خلق حماسه ای بود که توانست فتنه دشمن را به بهترین نحو خنثی کند.
وی تصریح کرد: دشمن با راه اندازی فتنه ۸۸ قصد داشت تیر خلاص را به ممکلت وارد کند اما نمی دانست که اگر به دین، مذهب و عقاید مردم توهین بشود، مردم استکبار را در هم می کوبند و عظمت ۹ دی در همین است.
حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد :۹ دی شروعی است بی پایان همانند عاشورا و باید برای همیشه این روز گرامی داشته شود.

حاجی صادقی گفت: امروز ۹ دی برای ما یک خاطره و افتخار نیست بلکه جهت دهنده یک حرکت بزرگ است.
وی با اشاره به اینکه اولین پیام نهم دی شاد کردن دل رهبری بود افزود: بزگترین عبادت جلب رضایت ولی خداست.
حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به مطالبات مردم از مسئولین خاطر نشان کرد: پایبندی به ارکان انقلاب و وفاداری راه امام و ولایتمداری و همچنین قدرشناسی مسئولین از مردم از جمله مطالبات مردم از مسئولین هستند.
وی اظهار کرد: امروز خدمت اقتصادی به مردم و حل مشکلات اقتصادی مردم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی میسر می شود.
جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: امت انقلابی ایران در تمام برهه های زمانی در برابر استکبار ایستادند و توانستند انقلابیون یمن را خلق کنند و حزب الله سراسر دنیا را فعال کرده تا جایی که دشمن اعتراف کرده که ترس ما فقط از سوریه و یمن نیست و نگران این هستیم روزی حزب الله در انگلیس و آمریکا سر به بیرون آورد.
حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به عهد شکنی آمریکا گفت: مردم هیچگاه عهد شکنی و پیمان شکنی رژیم استکبار را فراموش نمی کنند و وعده های دروغینی که در خصوص برداشته شدن تحریم به مردم داده شد بر همه روشن شد که سرابی بیش نبوده است.

 

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.