صفحه اصلی / کی‌روش در تمرین تیم ملی جوانان: کاری کنید که خانواده و هواداران به شما افتخار کنند

کی‌روش در تمرین تیم ملی جوانان: کاری کنید که خانواده و هواداران به شما افتخار کنند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، عصر امروز (دوشنبه) کارلوس کی‌روش در تمرین تیم ملی فوتبال جوانان در مرکز ملی تیم‌های فوتبال حاضر شد و دقایقی کوتاه برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.
کی‌روش خطاب به ملی‌پوشان جوان فوتبال ایران گفت: فراموش نکنید وقتی لباس مقدس تیم ملی ایران را بر تن می‌کنید، نگاه‌های زیادی به سمت شما است. در درجه اول، مربیانی که شما را برای پوشیدن لباس تیم ملی انتخاب کردند و سپس خانواده‌های‌تان. مطمئنا وقتی شما لباس تیم ملی را بر تن می‌کنید. هم تیمی‌های‌تان و هوادران به شما اعتماد کافی دارند.
او ادامه داد: در نهایت این افراد را نا امید نکنید. به خودتان فکر نکنید. شما باید دستور مربیان و حرف‌هایی را که به شما می‌گویند اجرا کنید. نگاه هواداران به سمت شما است. حواستان به این مطالب باشد. همیشه روحیه جنگجویانه داشته باشید. مهم‌ترین مطلب این است که شما باید به خودتان افتخار کنید و کاری را انجام دهید که تیمتان به شما افتخار کنند. نتیجه بازی در دستان خداوند است. بازی که تمام شد، باید مطمئن باشید که کاری کرده‌اید که بازیکنان، خانواده و هواداران به شما افتخار کنند.
مهم‌ترین توصیه‌ام به بازیکنانم در تیم ملی بزرگسالان این است که با یکدیگر کار کنید، کنار هم بجنگید و در کنار هم برای تیم ملی بازی کنید. کارهایی را که مربیان‌تان می‌گویند انجام دهید. راجع به خودتان فکر نکنید. تنها به لباسی که بر تن دارید، فکر کنید. اگر این کارها را انجام دهید، همه چیز راحت است. ان‌شاء‌الله در تورنمنتی که عازم هستید، موفق باشید. برای کادر فنی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. وقتی بازی شروع می‌شود، اگر به تیم فکر کنید، همه چیز راحت می‌شود.
در این جلسه تمرینی علاوه بر فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم ملی جوانان، مارکار آقاجانیان، مدیر تیم‌های ملی ۱۸ تا ۲۳ سال ایران، کی‌روش را همراهی می‌کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.