صفحه اصلی / بررسی اتفاقات لیگ کشتی/ علیرضا کریمی و رییس سازمان لیگ احضار شدند

بررسی اتفاقات لیگ کشتی/ علیرضا کریمی و رییس سازمان لیگ احضار شدند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رضا لایق  با بیان این مطلب افزود: سرپرست گروه ستاد اجرایی مسابقات در فینال رقابت های لیگ باشگاه های کشتی فرنگی و آزاد در شهر کاشان در روز دوم آبان ماه، به دلیل عملکرد مدیریتی نامناسب و به دور از استانداردهای متعارف در برگزاری مسابقات مذکور، به "کمیته بررسی تخلفات اداری فدراسیون کشتی" دعوت شد.
وی ادامه داد: همچنین  با توجه به اعتراض برخی تیم های مدعی حاضر در لیگ باشگاه های کشتی کشور به نحوه ی مدیریت کمیته لیگ در برخی مسائل، و مستندات ارائه شده در این خصوص به فدراسیون کشتی، مسئول کمیته لیگ فدراسیون کشتی برای ارائه پاره ای از توضیحات به "کمیته تخلفات اداری" فدراسیون دعوت می گردد. کمیته مذکور بزودی تشکیل می شود.
دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: ضمنا گزارشی از مسؤول کمیته لیگ در خصوص پرداخت ها و دریافت های ارزی مسابقات لیگ بابت استفاده از کشتی گیران خارجی از سوی باشگاه های کشتی کشور مطابق ضوابط جاری "اتحادیه جهانی کشتی" و "فدراسیون کشتی ایران" بصورت  مکتوب تهیه و در جلسه مربوطه در "کمیته بررسی  تخلفات اداری " فدراسیون ارائه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: علیرضا کریمی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم تیم باشگاه "ایزی پایپ کاشان" نیز جهت ارائه توضیحات لازم به "کمیته اخلاق و امور انضباطی" فدراسیون کشتی دعوت می شود  و در این زمینه  از سرهنگ صانعی مدیرعامل باشگاه کشتی رعد پدافند هوایی و سایر افراد مطلع نیز دعوت می شود تا به عنوان مطلع در جلسه مربوطه حضور داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.