صفحه اصلی / عملکرد شعب استان گیلان بانک ایران زمین مورد بررسی قرار گرفت

عملکرد شعب استان گیلان بانک ایران زمین مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، رحیم جمشیدی مدیر شعب استان گیلان در این جلسه با اشاره به تاکید مدیران بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان  با تحلیل آمار ۱۲ گانه ارسالی از سوی مدیر امور شعب استانها، عملکرد تک تک شعب این استان را در ۶ ماه گذشته با ارائه نمودارهایی مورد بررسی قرار داد. 
وی جایگاه این استان را در میان سایر استانها هشتم دانست و بر حفظ و ارتقاء این جایگاه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر سود ها در همه بانکها یکسان شده و رقابت به گونه ای در این بخش کمرنگ شده است نیاز است که با ارائه خدمات مناسب، رفتار مناسب به مشتریان ، پیگیری امور آنان ، رسیدگی به مشکلات آنان ، تبلیغ به موقع خدمات و … مشتریان را وفادار و رتبه استان را ارتقاء دهیم. 
مدیر شعب استان گیلان  فعالیت در بخش ضمانت نامه ها، رسیدگی به pos ها و رسیدگی مداوم به atmها را از مواردی دانست که باید توسط شعب بصورت پیوسته مورد توجه قرار گیرد.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.