صفحه اصلی / ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی برای فعالان اقتصادی

ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی برای فعالان اقتصادی

  اعضای هیأت رئیسه کمیسیون حمایت قضایی و مالکیت فکری اتاق ایران به منظور زمینه‌سازی برای برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان اقتصادی در مورد مسائل حقوقی با رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران دیدار کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران, در این جلسه، ناصر ریاحی رئیس کمیسیون نگاهی به عملکرد کمیسیون و اولویت‌های اجرایی آن داشت. به اعتقاد هیات رئیسه این کمیسیون، لازم است که فعالان اقتصادی برای جلوگیری از تضییع حقوق خود آشنایی لازم با مباحث حقوقی پیدا کنند. از طرفی ضرورت دارد که این مسائل به دلیل فراگیر بودن برای اعضای همه کمیسیون‌ها آموزش داده شود.
در ادامه حسین میرمحمد صادقی، رئیس مؤسسه آموزشی اتاق ایران پس از معرفی ظرفیت‌های موجود مؤسسه، ضمن تأکید بر اهمیت آموزش قضات به خصوص قضات مستقر در مجتمع‌های اقتصادی آمادگی خود را برای همکاری در این رابطه اعلام کرد. وی هم‌چنین با اشاره به تأثیرگذاری برگزاری همایش‌هایی با محتوای حقوقی تصریح کرد: برگزاری این همایش می‌تواند فضای تعاملی بین گروه‌های مختلف از جمله فعالان اقتصادی و قضات را ایجاد کند. به باور وی باید کاری کرد تا قضات با اصطلاحات و مسائل اقتصادی بیشتر آشنا شوند.
در نهایت مقرر شد برنامه‌ریزی‌های لازم برای تعامل با معاونت آموزش قضات صورت گیرد و پیگیری‌های آن توسط مؤسسه آموزشی اتاق ایران انجام شود. همچنین زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط نیز توسط موسسه آموزشی فراهم شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.