صفحه اصلی / عملیات کنترل فوران چاه شماره ۱۴۷ رگ سفید کلید خورد

عملیات کنترل فوران چاه شماره ۱۴۷ رگ سفید کلید خورد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  شانا، کمیته بحران شرکت ملی حفاری گزارش داد: در نخستین نشست این کمیته که با حضور سپهر سپهری، مدیرعامل شرکت ملی حفاری و بیژن عالی‎پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران ارشد و متخصصان مهار و کنترل چاه در موقعیت ستاد اجرایی عملیات مهار در منطقه رگ سفید تشکیل شد، کارشناسان و متخصصان دیدگاه‌های کارشناسی خود را در این باره ارائه دادند.
در این جلسه چگونگی عملیات کنترل چاه بررسی و مقرر شد گروه‌های تخصصی، عملیاتی پشتیبانی بر اساس برنامه مهار چاه و با درخواست کمیته مدیریت بحران شرکت، به منطقه اعزام شوند.
در این جلسه همچنین مقرر شد امکانات مورد نیاز بر اساس برنامه اصلی ترسیم شده از سوی هر ۲ شرکت و در صورت نیاز از دیگر بخش‌ها تامین و در نخستین فرصت در اختیار گروه‌های عملیاتی قرار گیرد؛ مدیران ارشد و متخصصان مهار فوران چاه نیمه شب یکشنبه از نزدیکترین فاصله از شرایط چاه ۱۴۷ رگ سفید دوباره بازدید کردند.
چاه شماره ۱۴۷ رگ سفید ظهر یکشنبه (هفتم آبان‌) هنگام عملیات حفاری به دلیل فوران گاز، از کنترل خارج و سبب سوختن دکل ۹۵ فتح شرکت ملی حفاری شد؛ در این حادثه متاسفانه، ۲ نفر از کارکنان عملیاتی شرکت به نام‌های فرزاد ارزانی بیرگانی و محمد سلیمی چگینی جان باختند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.