صفحه اصلی / مدیران بدقولی می‌کنند و من زیر بار قرضم

مدیران بدقولی می‌کنند و من زیر بار قرضم

میکائیل شهرستانی بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر که چندی پیش نمایش «باغ وحش شیشه ای» را در خانه نمایش اداره برنامه های تئاتر به صحنه برد درباره اینکه قصد اجرای اثری جدید را در سال جاری دارد یا نه،  گفت: طبیعتا من دلم می خواهد که به صورت مداوم کار تئاتر داشته باشم زیرا حرفه و علاقه ام این است اما کماکان رفتارهای مسئولان تئاتری هر بار بدتر از سابق می شود و این رفتار عرصه را بر من تنگ و تنگ تر می کند.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی یادآور شد: تا به امروز کمک هزینه کاری که در ابتدای سال جاری در خانه نمایش اجرا کردم و با استقبال مخاطب مواجه شد، پرداخت نشده و این در حالی است که میزان این کمک هزینه نیز اندک بود. در حوزه هنری هم کاری را به صحنه بردم که بعد از گذشت ۳ ماه هنوز مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کمک هزینه و تعهدات خود را عملی نکرده است.
این هنرمند با سابقه عرصه تئاتر اظهار کرد: نمی دانم چرا مدیران و مسئولان تئاتری به این موضوع که به تعهدات ارائه شده در قبال نمایش هایی که به صحنه بردم عمل نمی شود، رسیدگی نمی کنند. هنوز مبلغ کمک هزینه و فروش گیشه به ما پرداخت نشده است.
شهرستانی تأکید کرد: تا به امروز زیر بار قرض ۲ نمایشی که به صحنه بردم، مانده ام و این موضوع باعث می شود که اعتبارم را نزد دیگران از دست بدهم. من طبق قرارهایی که با مدیران تئاتری گذاشته می شود، به دیگران متعهد می شوم و بی توجهی مدیران به قول و قرارها رفتار درستی نیست.
 
این مدرس و کارگردان شناخته شده تئاتر با بیان اینکه نسبت به هنرجویان خود در سیستم آموزشی تئاتر تعهد دارد، افزود: به همین دلیل قصد دارم با حضور هنرجویان کلاس هایی که دارم، نمایش «ابله ها» اثر نیل سایمون را برای اواخر فصل پاییز سال جاری آماده کنم البته مثل همیشه چالش برای گرفتن سالن اجرای این نمایش برایم وجود دارد.
 
وی با اشاره به اینکه نمایش «ابله ها» دارای ۱۰ پرسوناژ است، گفت: من این نمایش را با حضور ۲۰ بازیگر به صحنه خواهم برد زیرا همیشه برای هر نقش ۲ یا ۳ بازیگر را مدنظر قرار می دهم و با همه آنها نمایش را تولید و اجرا می کنم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.