صفحه اصلی / اولین گوشی موتورولا با دوربین دوگانه عرضه می شود

اولین گوشی موتورولا با دوربین دوگانه عرضه می شود

 
   گوشی یادشده مجهز به پردازنده Snapdragon ۶۲۵ بوده و در آن از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، نمایشگر این گوشی ۵.۵ اینچی بوده و دقت آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دقت تصویربرداری ویدئویی آن ۲۱۶۰ پیکسل است. باتری این گوشی نیز لیتیومی و ۳۰۰۰ میلی آمپری است.
 
ابعاد گوشی مذکور ۱۵۳.۵ در ۷۶.۲ در ۸ میلیمتر و وزن آن ۱۶۸ گرم اعلام شده است. در گوشی یاد شده از سیستم عامل Android ۷.۱ (Nougat) استفاده شده و دوربین سلفی آن هم از دقت ۸ مگاپیکسل برخوردار است.
 
یکی از قابلیت های جالب این گوشی طراحی میکروفونی است که در زمان دریافت صدای کاربر می تواند آلودگی های صوتی محیط اطراف را حذف کند تا صدای فرد با کیفیت بالاتری به مخاطب برسد. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نیز هست و به قیمت حدود ۳۰۰ یورو روانه بازار خواهد شد.گوشی یادشده مجهز به پردازنده Snapdragon ۶۲۵ بوده و در آن از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر ، نمایشگر این گوشی ۵.۵ اینچی بوده و دقت آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دقت تصویربرداری ویدئویی آن ۲۱۶۰ پیکسل است. باتری این گوشی نیز لیتیومی و ۳۰۰۰ میلی آمپری است.
 
ابعاد گوشی مذکور ۱۵۳.۵ در ۷۶.۲ در ۸ میلیمتر و وزن آن ۱۶۸ گرم اعلام شده است. در گوشی یاد شده از سیستم عامل Android ۷.۱ (Nougat) استفاده شده و دوربین سلفی آن هم از دقت ۸ مگاپیکسل برخوردار است.
 
یکی از قابلیت های جالب این گوشی طراحی میکروفونی است که در زمان دریافت صدای کاربر می تواند آلودگی های صوتی محیط اطراف را حذف کند تا صدای فرد با کیفیت بالاتری به مخاطب برسد. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نیز هست و به قیمت حدود ۳۰۰ یورو روانه بازار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر ،

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.