چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / جهرمی سکان وزارت ارتباطات را در دست گرفت

جهرمی سکان وزارت ارتباطات را در دست گرفت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمود واعظی امروز در مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: اگر در چهار سال گذشته کاری انجام شده محصول فعالیت همه مدیران بوده است. تا زمانی که یک مجموعه تیمی کار نکند امکان توفیق و موفقیت نیست. با وجود این اگر در این مدت مشکلی وجود داشته من برعهده می‌گیرم.
وی با ابراز تشکر از مسوولان ارتباطات و فناوری اطلاعات و به‌ویژه بخش خصوصی گفت: زمانی که چهار سال گذشته جلسه گذاشتیم و گفتیم که اهداف مورد نظر با بودجه‌ دولت محقق نمی‌شود بخش خصوصی به ما اعتماد کرد، بنابراین راهی نبود جز این‌که در وزارت ارتباطات تصدی‌گری نکنیم و به بخش خصوصی اعتماد کنیم. به همین دلیل بین بخش خصوصی و دولت تفاوتی نگذاشتیم و کمک کردیم بخش خصوصی شکل بگیرد و پیش برود.
وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که در این چهار سال برخی از اهداف از سال ۱۳۹۲ محقق شد، افزود: با وجود این کارهای باقی‌مانده زیادی داریم، زیرا سال ۱۳۹۲ در این حوزه بسیار عقب بودیم. بنابراین اگرچه کارهای زیادی انجام شده ولی نباید از کار و تلاش دست برداریم.
 جهرمی به خوبی از عهده معاونت بر آمد
واعظی با اشاره به معاونت محمد جواد آذری جهرمی در این وزارتخانه، اظهار کرد: زمانی که جهرمی معاون بود به خوبی از عهده کار بر آمد و البته در دوره رای‌گیری مجلس شورای اسلامی شاهد ناسپاسی‌هایی درباره او بودیم، اما من شهادت می‌دهم که هیچ یک از آنها درست نیست. آنچه اهمیت دارد این است که او فردی فداکار، متدین، دلسوز و با انگیزه و نسبت به کار خود وارد است و امتحان خود را پس داده است.
وی با بیان این که امیدواریم جهرمی به عنوان وزیر متولد پس از انقلاب راه را برای جوانان باز کند، ادامه داد: امیدواریم در آینده تعداد بیشتری از جوانان را در کار داشته باشیم. همان طور که رییس جمهور اشاره کردند وظیفه وزارتخانه‌هاست که از نیروهای جوان استفاده کنند.
وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان از معاونان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای عالی فضای مجازی تشکر و بیان کرد: همچنین معاون اول رییس جمهور آقای جهانگیری در جلسات شورای عالی فناوری اطلاعات با دقت نظر مسائل مربوط به فضای مجازی و دولت الکترونیک را تحت نظر داشتند. اکنون هم فضای دولتی و هم بخش خصوصی آماده است که با یک مدیر جوان جهش خوبی داشته باشد.
در این مراسم حکم وزارت محمد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط اسحاق جهانگیری – معاون اول رییس جمهور –  و با حضور محمود واعظی به وی اهدا شد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.