صفحه اصلی / مظفر: ریسک بازی‌های داخل سالن آسیا بالا است

مظفر: ریسک بازی‌های داخل سالن آسیا بالا است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا شهرزاد مظفر درباره روند آماده سازی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا، بیان‌ کرد: در حال‌ حاضر تا ۱۸ شهریور ماه در اردو هستیم و پس از آن نیز دو مرحله اردو روزهای ۱۱ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۱ که متصل به اعزام است، برگزار خواهیم کرد. شرایط آمادگی بازیکنان خوب است و ۱۴ بازیکنی که اعزام می‌شوند در اردو حضور دارند.
او در ادامه‌ افزود: مرور تاکتیک‌های حمله‌ای و دفاعی و ادامه‌ برنامه‌های بدنسازی را در دستور کار داریم، تا زمان اعزام تیم، به مرز آمادگی که می‌توانستیم در این مدت زمان کوتاه دست یابیم، برسیم.
سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان کسب نتیجه‌ در بازی‌های داخل سالن ترکمنستان را قابل پیش‌بینی ندانست و افزود: فوتسال اصلا قابل پیش‌بینی نیست و در شرایط حاضر تیم نیز پیش‌بینی سخت است. گروه بندی انجام شده در این دوره از بازی‌ها بسیار عجیب و غریب است. ۹ تیم در بخش بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند که تیم‌ها در سه گروه سه تیمی قرار دارند که از هر گروه تنها تیم نخست به همراه بهترین تیم دوم صعود خواهد کرد. بنابراین بازی‌ها حالت حذفی دارد و اگر یک تیم در بازی نخست خود نتیجه‌ را واگذار کند احتمالا از گردونه بازی‌ها حذف می‌شود.
مظفر در ادامه‌ گفت‌: وضعیت بازی‌ها بسیار حساس است. اگر مانند دوره‌های گذشته از هر گروه دو تیم بالا می‌آمد ریسک کمتر بود اما با این گروه بندی ریسک بازی‌ها بالا است.
شهرزاد مظفر درباره صحبتی تاج که بیان‌ کرد هر دو طلای فوتسال زنان و مردان بازی‌های داخل سالن آسیا متعلق به ایران است، گفت‌: خوشحالم که تاج نسبت به تیم فوتسال بانوان خوش بین است و این بسیار خوب است که به بانوان امید دارد. هدف تیم نیز همین است و ما تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا خواهیم کرد اما با شرایط موجود و مدت زمان محدودی که برای آماده سازی تیم در اختیار داشتیم باید دید تا چه اندازه موفق خواهیم شد و نتیجه‌ برای من قابل پیش‌بینی نیست اما همه انرژی و تلاش تیم در همین جهت است.
در دوره گذشته بازی‌های داخل سالن آسیا تیم فوتسال بانوان با هدایت شهرزاد مظفر عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.