صفحه اصلی / گواردیولا: لیگ برتر سخت‌ترین لیگ دنیا نیست

گواردیولا: لیگ برتر سخت‌ترین لیگ دنیا نیست

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میرور، منچسترسیتی در فصل اول حضور پپ گواردیولا به هیچ توفیقی دست نیافت و تیم این مربی اسپانیایی امسال امیدوار است تا به جام برسد و مالکان عرب خود را خشنود کند.
پپ گواردیولا در پاسخ به دیلی میرور درباره این که لیگ برتر سخت‌ترین لیگ دنیا است یا خیر گفت: شما دوست دارید این را بشنوید. تبریک می‌گویم لیگ شما پربیننده‌ترین لیگ دنیا است ولی هنوز مانده که سخت‌ترین لیگ دنیا شود. چه کسی گفته رفتن به ورزشگاه‌هایی چون سانتیاگو برنابئو، نیوکمپ یا بازی در زمین سویا و بیلبائو آسان است؟ تیم‌های اسپانیایی در ۱۰ سال اخیر قدرت اول فوتبال اروپا بودند و قهرمانی‌های زیادی را به دست آوردند. مثلا سویا سه سال پی در پی قهرمان لیگ اروپا شد. زمانی می‌توان گفت لیگ برتر سخت‌ترین لیگ دنیا است که تیم‌های انگلیسی به چنین موفقیتی دست پیدا کنند که تاکنون این طور نشده است.
آخرین تیم انگلیسی فاتح لیگ قهرمانان، چلسی بود که در سال ۲۰۱۲ به این مهم رسید. البته یونایتد هم سال قبل لیگ اروپا را کسب کرد ولی در این چند سال تیم‌های انگلیسی با ناکامی در لیگ قهرمانان مواجه شده‌اند و باید ببینیم در سال جاری چه سرنوشتی در انتظار پنج تیم انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان (چلسی، تاتنهام، منچسترسیتی، لیورپول و منچستریونایتد) است.

همچنین مطالعه کنید:

پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم

به گزارش کسب و کار نیوز، سهراب سهرابی افزود: هماهنگی های لازم با شرکت بازرگانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.