صفحه اصلی / باید برای استمرار انقلاب شیوه‌های مختلف به کار برد

باید برای استمرار انقلاب شیوه‌های مختلف به کار برد

 عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست با نخبگان و ایثارگران خراسان رضوی با تبریک هفته دولت اظهار کرد: ما هر چه داریم از انقلاب است، امام(ره)، مردم و شهدا به تناسب انقلاب با یکدیگر متحد شدند و کاری کردند که دنیا حیرت زده شد. 
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه برای حل تمام مسائل نیازمند این هستیم که از یک موضع و منظر تایید کننده به آنها نگاه و اقدام به حل مشکلات کنیم، تصریح کرد: همه ملت‌ها و کشورها برای زیست در محیط جغرافیایی خود از یک موضع مشخص و معینی به مسائل نگاه می‌کنند و راه حل‌های مناسب را در نظر می‌گیرند. 
وزیر کشور با بیان اینکه غرب لیبرالیسم را موضع خود قرار می‌دهد و براین اساس به مسائل مختلف نگاه می کند، افزود: اما منظر حرکتی ما اسلام و حرکت در راه آن است که ما این تفکرات را از امام راحل به ارث برده‌ایم و مردم پشتیبان اصلی آن بودند. 
 
رحمانی فضلی  با طرح این پرسش که آیا انقلاب برای یک مقطع خاص بوده است یا برای همه زمان ها، گفت: اگر اعتقاد داریم که انقلاب برای همه زمان‌ها است پس می‌تواند به نیازهای ما در شرایط مختلف پاسخگو باشد و این یک نگاه به انقلاب است. 
 
وی خاطرنشان کرد:  باید برای استمرار انقلاب در زمان های مختلف شیوه‌های مختلف را به کار برد، انقلاب یعنی ایمان و هدف، اصول، مشارکت واقعی مردم در صحنه ، ستیز با دشمن و با به کار گرفتن همه توانمندی‌های مردم ، ما معتقدیم ریشه های عمیق تمدنی و اعتقادی داریم.
 
وزیر کشور با تاکید بر اینکه برای اینکه ایران و مردم آن در عرصه های مختلف بدرخشند باید در شرایط مختلف با روش‌های متناسب رفتار کنیم، عنوان کرد: همان طور که رهبری با تشخیص خود نقش هدایتگرانه خود را در انقلاب ایفا می‌کند اگر در شرایط مختلف با اقتضائات زمان راهبری انقلابی داشته باشیم و شیوه‌های مختلف و متناسبی را اخذ کنیم انقلابی هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.