چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / تورم برای تولیدکننده بخش خدمات ۲ درصد افزایش یافت

تورم برای تولیدکننده بخش خدمات ۲ درصد افزایش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات که بصورت فصلی و سالانه منتشر می شود، مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گری­های مالی (بیمه)»، مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیتهای خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی»
گزارش مرکز آمار درباره شاخص قیمت تولید کننده در فصل بهار امسال به این شرح است:
۱- شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در فصل بهار ۱۳۹۶ برابر است با ۲۳۵.۳ که نسبت به فصل قبل ۲.۱ درصد افزایش یافته است.
۲- تغییرات شاخص بخش­های خدمات نیز به شرح ذیل است:
–  شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل بهار ۱۳۹۶ برابر است با ۲۷۷.۹ که نسبت به فصل قبل ۳.۱ درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل بهار ۱۳۹۶ برابر است با ۳۰۷.۳ که نسبت به فصل قبل ۲.۷ درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل بهار ۱۳۹۶ برابر است با ۲۵۹.۲ که نسبت به فصل قبل ۲.۷ درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات واسطه گریهای مالی (بیمه)» در فصل بهار ۱۳۹۶ برابر است با ۲۳۷.۷ که نسبت به فصل قبل۴.۰ درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار» در فصل بهار ۱۳۹۶ برابر است با ۱۸۹.۴  که نسبت به فصل قبل ۱.۹درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل بهار ۱۳۹۶ برابر است با ۲۳۰.۲ که نسبت به فصل قبل ۰.۳ درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل بهار ۱۳۹۶ برابر است با ۳۳۵.۱ که نسبت به فصل قبل۱.۱ درصد افزایش یافته است.

– شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل بهار ۱۳۹۶ برابر است با ۲۶۳.۲  که نسبت به فصل قبل۴.۷ درصد افزایش یافته است.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.