صفحه اصلی / قاچاق لوازم خانگی شرکت مدیا مربوط به دو سال قبل است

قاچاق لوازم خانگی شرکت مدیا مربوط به دو سال قبل است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از گمرک ایران ؛ علی اکبر زارعی نژاد، دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود : این محموله قاچاق  با هوشیاری و زحمات بی دریغ اداره اطلاعات و نیروی انتظامی اوایل سال ۱۳۹۵ کشف شد و با تلاش و پیگیری های کمیسیون مبارزه با قاچاق استان البرز و کار شبانه روزی بر روی این پرونده مهم قاچاق ، سرانجام این شرکت در تعزیرات حکومتی استان البرز به قاچاق کالا محکوم و تمامی کالاهای قاچاق این شرکت توقیف و ضبط شد.
وی افزود : خوشبختانه  گمرک استان البرز در پیگیری و به نتیجه رساندن این پرونده سهم قابل توجهی داشت و با بررسی های فنی و با در نظر گرفتن تمامی اسناد ادعایی آن شرکت سرانجام در دادگاه صالحه دفاع و منجر به صدور رای قطعی در محکومیت آن شرکت شد .
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق استان البرز اضافه کرد : در مجموع از انبارهای این شرکت ۵۵۲ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی به ظن قاچاق کشف شد که پس از بررسی های فنی و تخصصی مشخص شد ۵۰۳ هزار و ۲۰۷ دستگاه از طریق گمرکات و کاملا قانونی پس از پرداخت حقوق و عوارض گمرکی وارد کشور شده است و۴۸ هزار و ۲۹۳ دستگاه بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی و از مبادی اصلی وارد کشور شده است که قاچاق تشخیص داده شد.
زارعی نژاد  درباره  نحوه ورود این کالاها توضیح داد : همانگونه که قبلا هم گفته شد کالاهای قاچاق این شرکت از مبادی ورودی وارد کشور شده اند و مبادی اصلی ورودی کالاهای قاچاق این شرکت شامل مناطق آزاد ، اسکله های غیرمجاز، مبادی ورودی کالاهای ته لنجی و بازارچه های مرزی می شود .
زارعی نژاد با تشکر از کارکنان گمرک البرز  گفت :  تمامی مراحل فنی و امور گمرکی پرونده قاچاق این شرکت در گمرک استان البرز بررسی و رسیدگی شده و نهایتا  منتج به نتیجه شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.