صفحه اصلی / باید باخت به سیتی را برابر بارسلونا جبران کنیم

باید باخت به سیتی را برابر بارسلونا جبران کنیم

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا رئال مادرید در دیداری دوستانه به مصاف منچستر سیتی رفت و شکست تحقیر آمیزی را متحمل شد. شاگردان زین الدین زیدان با نتیجه‌ ۴ بر یک بازی را واگذار کردند تا نشان دهند که برای فصل جدید هنوز آماده نشده‌اند.
زیدان بعد از بازی این گونه به شکست سنگین تیمش واکنش نشان داد: نباید زیاد درباره این بازی صحبت کرد. این تنها یک بازی دوستانه بود و به پایان رسید. الان دیگر باید به بازی برابر بارسلونا فکر کرد و امیدوارم که عملکرد خوبی از خود در آن دیدار نشان دهیم.
او ادامه‌ داد: من در هیچ حالتی از شکست خوردن خوشحال نمی‌شوم. وقتی با نتیجه‌ ۴ بر یک تن به شکست می‌دهیم یعنی این که بازی خوبی را به نمایش نگذاشته‌ایم. تا حدودی خوب بودیم اما نتیجه‌ اصلا خوب نبود. این دومین بازی دوستانه ما است و هنوز برای آماده شدن به زمان نیاز داریم.
زیدان درباره خبرهای زیادی که درباره جدایی مثلث BBC از رئال به گوش می‌رسد، ‌اضافه کرد: دوست دارم که هر سه بازیکن در رئال باقی بمانند اما تا ۳۱ آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
سرمربی رئال مادرید درباره گلی که اسکار، ستاره جوان تیمش به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: کار کردن با بازیکنان جوان را دوست دارم. اسکار تنها ۱۸ سال سن دارد و موفق به گلزنی شد. از گلزنی این بازیکن جوان بسیار خوشحال شدم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.