چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اظهارات فرحبخش درباره حواشی فیلمش

اظهارات فرحبخش درباره حواشی فیلمش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا محمدحسین فرح‌بخش با اعتقاد براینکه این فیلم سینمایی فضای مفرحی دارد، بیان کرد: من به عنوان کارگردان فیلم نظر وزارت ارشاد را قبول ندارم زیرا معتقدم «پا تو کفش من نکن» فضای مفرح وشادی دارد که از رده سنی ۲ تا ۹۰ ساله می‌توانند آن را  ببینند.
او با اشاره به دلایل تصمیم گیری وزارت ارشاد درباره رده سنی فیلم «پا تو کفش من نکن»، بیان کرد: افرادی که دنبال مسائل سیاسی هستند می‌خواهند به وزارت ارشاد برای مقاصد سیاسی خود فشار بیاورند و به همین دلیل  فیلم ما را وجه المصالحه قرار داده‌اند و گرنه فیلم ما سلامت، مفرح و طنز است.
فرحبخش افزود: فیلم «پا تو کفش من نکن»  شب گذشته در حضور خبرنگاران و عوامل سینما نمایش داده شد و همه تعجب کردند که چرا  برای این فیلم سالم  باید حاشیه درست کنند. اطمینان دارم  اگر مردم فیلم را ببینند با روحیه شاد، آرام و لبی خندان  از سالن سینما خارج خواهند شد و حتی  خنده شان خواهد گرفت که چرا برای این فیلم حاشیه درست شده است.
کارگردان «پا تو کفش من نکن» با تاکید بر فضای مناسب فیلم برای تمامی سنین گفت: از نظر من این فیلم را همه سنین می‌توانند ببینند  اما در حال حاضر  وزارت ارشاد مسؤول است و نقش حاکمیتی دارد. ما هم برای اینکه از وزارت ارشاد حمایت کنیم اعتراض نمی‌کنیم اما به مردم اعلام می‌کنم که «پا تو کفش من نکن»  فضا و کیفیت مناسبی دارد و نگران نباشند.
فرحبخش با بیان اینکه هیچ فیلمی در جمهوری اسلامی نمایش داده نمی‌شود که بنیان خانواده را خراب کند، ادامه داد : بعد از سی وپنج سال فعالیت کاری با اطمینان می‌گویم که فیلم‌های سینمایی از ده‌ها فیلتر رد می‌شوند و امکان ندارد که مسئله غیراخلاقی و غیرشرعی در فیلمی باشد و اکران شود. همه این مسائل  توطئه علیه سینمای ایران است که در ادوار مختلف بوده  و امروز  بیشتر هم شده است. افرادی که بیرون حوزه ارشاد هستند با وزارت ارشاد رابطه خوشی ندارند و دوست دارند کاری کنند که سینما و اهالی آن شادی انتخابات را نبینند و به سال‌ها قبل برگردند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.