صفحه اصلی / بوستان گفت وگو میزبان نمایشگاه تولیدات ملی

بوستان گفت وگو میزبان نمایشگاه تولیدات ملی

«رضوانه مجلسی راد» مدیر برگزاری این نمایشگاه گفت: رهبر معظم انقلاب یکی از نکات بسیار مهم و ضروری در توجه به اقتصاد مقاومتی را توانمندی داخلی و جلوگیری از تهدیدهای وابستگی به خارج عنوان کردند که خود عاملی در بی اثر کردن تحریم ها علیه کشورمان است.
وی افزود: معظم له در پیام امسال توجه به اقتصاد مقاومتی را به تنهایی موثر ندانستند و علاج وضع کنونی را در تقسیم کردن اقتصاد مقاومتی به نکات کلیدی و مهم یعنی «تولید داخلی و اشتغال بویژه اشتغال جوانان» عنوان و بر تمرکز همه مسئولان و مردم بر آن تاکید کردند.
مدیر برگزاری نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای ارائه تولیدات ملی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، معرفی نشان های ایرانی و تقویت فرهنگ تولید و مصرف، ارتقای سطح آگاهی تولیدکنندگان از طریق آموزش های کوتاه مدت، حمایت از تولیدکنندگان ملی از طریق واگذاری غرفه ها با تسهیلات و تعرفه ویژه، ارائه قیمت مناسب محصولات برای عرضه به مشتریان و راه اندازی کمپین حمایت از تولیدات ملی و ایجاد شبکه فروش محصولات ایرانی- اسلامی را از اهداف کلی برپایی این نمایشگاه عنوان کرد..
وی تاکید کرد: حوزه های تعریف شده از محصولات ملی شامل حوزه های فرهنگی، هنری و صنایع دستی، ملزومات حجاب، پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، مواد غذایی سالم و ارگانیک، حوزه محصولات عمومی، نوآوری و خلاقیت های ملی است.
مجلسی راد بیان داشت: سرفصل های دوره های آموزشی با محتوای اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن در تولید ملی است که با عنوان «الگوی عملیاتی کسب و کار موفق» به متقاضیان و تولیدکنندگان معرفی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به مطالبه رهبری بر برنامه ریزی همه نهادها بر محور نامگذاری امسال، با حمایت مجلس شورای اسلامی، بسیج اصناف و دانشگاه علمی- کاربردی وزارت کشور، نمایشگاه تولیدات ملی با هدف حمایت و معرفی تولیدکنندگان کوچک و توجه همه اقشار جامعه به این مهم از ۱۴ تا ۱۹ تیرماه در محل بوستان گفت وگو برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی و مهارت افزایی در زمینه تولیدات ملی با هدف ارتقای سطح دانش اقتصاد مقاومتی تولیدکنندگان داخلی و حرکت به سمت نشان سازی (برندسازی) برگزار می شود.
سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بیست و نهم بهمن ماه ۱۳۹۲ از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد.

همچنین مطالعه کنید:

اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید

به گزارش کسب و کار نیوز؛  امسال نیز با وجود رکود معاملات در بازار خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.