صفحه اصلی / سه فرصت ارائه ایده برای استارت‌آپ‌ها در الکام استارز ۹۶ در نظر گرفته شد است

سه فرصت ارائه ایده برای استارت‌آپ‌ها در الکام استارز ۹۶ در نظر گرفته شد است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سازمان نظام صنفی کشور، تغییراتی در الکام استارز ۹۶، مدل‌های ارائه ایده و سخنرانی و همین‌طور نحوه داوری پیرو مطالعات کارشناسی انجام‌شده اعمال‌شده است. سه مدل و فرصت ارائه ایده برای امسال در نظر گرفته‌شده است که هر استارت‌آپ‌ با توجه به نیاز خود بتوانند از آن بهره‌مند شود. در مدل یک استارت‌آپ‌ها فرصت ارائه طرح و کسب‌وکار خود را برای داوران و منتورها خواهند داشت. در این مدل بر روش آموزشی تأکید می‌شود و برای ایجاد آمادگی استارت‌آپ‌ها پیش‌بینی‌شده است. هزینه ثبت‌نام در این روش پنجاه هزار تومان است.
 دومین مدل فرصت ارائه ایده، مشابه تجربه‌ای است که در سال گذشته اجرا شد. استارت‌آپ‌ها با پرداخت هزینه صد هزار تومان می‌توانند در این بخش که به‌صورت رقابتی برگزار می‌شود، شرکت کنند. درنهایت به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
 سومین فرصت ارائه ایده‌ها طبق استانداردهای حرفه‌ای و بین‌المللی تدوین‌شده است. داوران این بخش از میان سرمایه‌گذاران خطرپذیر VC خواهند بود. استارت‌آپ‌ها می‌توانند با پرداخت پانصد هزار تومان فرصت ارائه ایده و طرح خود را به داوران که اینجا همان سرمایه‌گذاران هستند، کسب کنند. سرمایه‌گذارانی که در جایگاه داور قرار می‌گیرند متعهد می‌شوند تعدادی از تیم‌های برتر را تحت حمایت خود قرار دهند. این گروه ابتدا باید مدارک خود را ارائه کنند تا توسط تیم داوری الکام استارز مورد ارزیابی قرار گیرند و در صورت تائید باید برای پرداخت مبلغ در نظر گرفته‌شده اقدام کنند.
 الکام استارز ۹۶ در سالن‌های هشت و نه که از بهترین سالن‌های نمایشگاهی به شمار می‌رود، مستقر خواهد شد. بنا به میزان تقاضای استارت‌آپ‌ها دو یا سه فضا برای ارائه سخنرانی در نظر گرفته‌شده است. فضاهایی برای کارگاه‌های آموزشی و workshop نیز پیش‌بینی‌شده است و مانند سال گذشته بخشی به‌عنوان کافی‌شاپ در سالن الکام استارز مستقر می‌شود تا استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران احتمالی فضایی برای مذاکره و تبادل‌نظر در اختیار داشته باشند.
 بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ سی تیرماه تا دو مردادماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.